187 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: För alla som MÅSTE gå ner i vikt för att bli med barn

Hur går det chevrolet med Cambrigde? Har ju gått några dagar nu. Hoppas att det går bra :) Glöm inte dricka vatten! För mig går det inte alls bra. Har jobbat mycket, tom dubbelpass igår och då blir det mycket mackor och ingen motion. Blev en bra lunch igår iallafall. Hoppas på 1 kg iallafall tills n...
av tjejig87
03 nov 2011, 18:05

Kategori: Svårt att bli med barn
Tråd: För alla som MÅSTE gå ner i vikt för att bli med barn
Svar: 61
Visningar: 17648

Re: Ska vi följas åt mot plusset?

Jag haft som mensvärk sen jag slutade med pillrena. Gör liskom ont som i livmodern, och ner i låren. Är diffust och kommer och går lite så vet inte riktigt om det räknas till ljumskarna. Tycker att jag borde ha fått mens den här veckan. Känns som det men det kommer aldrig. Blir galen. Gjorde ett tes...
av tjejig87
03 nov 2011, 17:53

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Ska vi följas åt mot plusset?
Svar: 101
Visningar: 9258

Re: För alla som MÅSTE gå ner i vikt för att bli med barn

Jag är också överviktig, väger över 100 kg och skulle väl vilja komma ner på iallafall 80 för att få ett bättre BMI. Inser att det är omöjligt för jag coh min sambo har redan börjat försöka bli med barn. Barnmorskan sa att det var okej, då jag var orolig för komplikationer. Vet inte om min övervikt ...
av tjejig87
01 nov 2011, 10:10

Kategori: Svårt att bli med barn
Tråd: För alla som MÅSTE gå ner i vikt för att bli med barn
Svar: 61
Visningar: 17648

Ja jag hade ont som mensvärk som stråla ut i ryggen och ner mot benen i över en vecka. Har bara så annars de första dagarna under mens. Så är ju svårt att veta vad det står för. Förmodligen bara kroppens reaktion på att jag slutade men kan ju vara äl också. Jag läste på Apotekets grav.test att om ma...
av tjejig87
31 okt 2011, 21:34

Jag är också nykomling här och skulle vilja följas åt till plusset. Jag är 24 år, ätit p-piller i 2 år (åt fler år tidigare men gjorde ett uppehåll på några år innan jag började igen). Slutade med pillrena i nu i oktober. Ingen mens i sikte trots mensvärk, ömma bröst och lite smått illamående på mor...
av tjejig87
31 okt 2011, 20:37

Re: BIM November

Jag har haft ömma bröst ffa bröstvårtorna i ca 2 veckor nu. Har inte haft det tidigare vad jag kan minnas, men jag har ätit p-piller i nästan 2 år så minns inte riktigt hur det var innan när mensen var regelbunden. Men eftersom jag inte riktigt vet när BIM är så vet jag inte när jag ska testa heller...
av tjejig87
31 okt 2011, 19:25

Tråd: BIM November
Svar: 582
Visningar: 39711

Re: BIM November

Jag vet inte när BIM är för mig. Slutade med p-piller (icke kombinerade så har inte haft några vettiga cykler på 1 år) i mitten på oktober och fick efter några dagar som mensvärk som strålar ner i benen och ut i ryggen. Vet inte vad det kan bero på? Har gått ca 1 vecka nu med denna smärta, fast inte...
av tjejig87
27 okt 2011, 21:20

Tråd: BIM November
Svar: 582
Visningar: 39711
Föregående

Återgå till avancerad sökning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()