Äntligen

Träffa andra som har svårt att bli med barn här.

Äntligen

Inläggav Kristina1992 » 01 apr 2017, 14:24

Hej! Ville bara tipsa om en sak! Jag har PCo och vi har försökt ett tag nu. En kompis som är i samma sots tipsade om progestosteronkräm som gjorde att hon blev gravid på en gång. Jag provade samma och imorse fixk jag 2 streck. Helt fantastiskt! Så prova det alla ni som försöker, jag vet hur hopplöst det är varje gång mensen kommer ❤
Kristina1992
Nykomling

Re: Äntligen

Inläggav Istres » 01 apr 2017, 16:54

Grattis! Hur länge har ni försökt? Det är alltid härligt att läsa när andra lyckas. Önskar dig ett stort lycka till med graviditeten.

Jag är själv mycket tveksam till att använda naturläkemedel. Min gynekolog säger att man ska vara mycket försiktig med att använda sådant. Har man försökt över 1 år kan man söka i utredning inom vården . Eller om man vet sedan innan att man har tex PCO kan man söka tidigare. Det finns bra och effektiv behandling idag för PCO och andra ägglossningsstörningar inom vården så man behöver inte testa med natueläkemedel om man inte vill.
Istres
Stammis

Re: Äntligen

Inläggav Kristina1992 » 02 apr 2017, 07:40

Hej! Vi började försöka för några år sedan men de va kanske ett år sen jag fixk reda på att jag hade pco. Jag har provat både pergotime och lezethrol och även sprutor med ovitrielle. Ovitrielle-sprutan tog jag också denna gång och den gjorde nog sitt också, har aldrig haft så starkt streck på ägglossningsstickan.
Kristina1992
Nykomling

Återgå till Svårt att bli med barn
Annons: