är fruktansvärt orolig å ledsen

Familjeliv, här diskuteras livet som förälder.

är fruktansvärt orolig å ledsen

Inläggav caroline87 » 12 aug 2010, 22:17

hej alla finns de någon här som har råklat ut för en anmälan på barna? för de har nämligen jag gjort på grund utav att jag mådde lite dåligt å fick åka upp å prata med dom på sykakuten å men barna far inte illa å har alldrig gjort jag älskar mina barn varför gör dom så här mot mej kommer dom å ta barna snälla någon som kan svara å lungna mej lite för jag är jätteledsen nu så mycket som jag har gråtit nu vet jag inte när jag gjorde sist sociala kommer imårgon
Användarvisningsbild
caroline87
Stammis

Re: är fruktansvärt orolig å ledsen

Inläggav BebisLycka84 » 12 aug 2010, 22:58

Hej! har igentligen inget bra svar..har aldrig varit i en sådan situation.
Men jag tror inte att socialen kan gå in o ta dina barn utan ordentlig grund för det!?
Vad jag har förstått så måste det göras en utredning innan dom kan ingripa o omhänderta barn som far illa..
Men som du skriver, så har dina barn det bra!? så jag tror inte att du behöver oroa dig.

Hoppas att det ordnar sig för dig....
Användarvisningsbild
BebisLycka84
Stammis

BF: 111208
Status: ♥ ♥ ♥

Re: är fruktansvärt orolig å ledsen

Inläggav Dannie » 16 okt 2010, 23:18

Usch, stackare! Hur har det gått?

Jag tror mest att de bara vill kolla hur allt fungerar. Alla föräldrar kan må dåligt ibland och psyk har nog gjort alldeles rätt i att anmäla om de misstänker att barnen far illa hur jobbigt det än känns för dig. Allt för sällan anmäls det när det sedan visar sig att barn blivit utsatta för våld och liknande. Jag skulle gå sönder lite grann inombords om jag var du men om barnen har det bra och du tar väl hand om dem så hoppas jag att soc ser det också och inte tar barnen ifrån dig.

Och OM de tar ifrån någon barnen så kan det vara enbart för en period tills du mår bättre.

Hoppas att det löser sig för dig/ er!
Nr 1: Född 2010

Nr 2: BF: 2016-04-13
Dannie
Alltid online

BF: 160413

Återgå till Familj & livet som förälder