Annons:

Är jag gravid?

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Är jag gravid?

Inläggav boriz » 26 feb 2013, 01:04

Hej jag behöver verkligen hjälp, vad är det som händer med mej?

Jag hade min sista mens den 5 dec 2012 och har fortfarande inte fått min mens än. Hade min ägglossning runt 17-19 dec och hade oskyddat samlag då med min sambo, utan att jag ens tänkte på att det var runt ägglossning. Det är inte så att vi planerar en liten men den är mer än välkommen om det nu skulle vara så.

Har alltid varit regelbunden sen jag fick min första mens när jag var 12 år och har nyss fyllt 24 så det är några år :)

Så om jag nu skulle vara gravid så ska jag vara i vecka 12. Så iaf ca 1 vecka efter att vi haft oskyddat sex så fick jag som världens mensvärk, hög i som kramper så jag trodde jag skulle gå av. Jag trodde det berodde på att jag snart skulle ha mens som en liten förvarning, men ikke då den dök inte upp i januari och inte nu i februari heller. Har mått illa lite då och då. Men nu dom senaste dagarna har jag fått så in åt helvete ont i mina bröst, och speciellt i bröstvårtorna och sen är det som små små blodkärl som har spruckit på brösten. Känner mej svullen runt magen och brösten och nu har jag även fått som mensvärk igen som kommer och går, och har halsbränna till och från och så kissar jag oftare, går dubbelt så mycket än vanligt på toa och inte dricker jag mer än vanligt heller.

Har gjort 2 st test ett hemma och ett på vårdcentralen som visar negativt. Det första gjorde jag några dagar efter beräknad mens i januari och det andra i början av februari. Finns det något hopp om en liten där inne ännu? Tycker det skulle vara konstigt att plussa så här sent. Men vad vet jag? Vad fasen är felet lixom :roll: :cry:

Är tacksam för många svar!
Kram
boriz
Nykomling

Återgå till Bli gravid

Annons: