är så nojjig

Andra trimestern - gravid vecka 13-26. När du skapar en tråd så döper du den till exempelvis "gravid vecka 18 - sparkar" skriv den vecka du vill prata om.

är så nojjig

Inläggav IdaK » 28 maj 2011, 21:39

Jag väntar mitt andra bran är i vecka 16, jag har inte kännt nått än , eller dt känns som att det kliar i magen ibland. Om ni fattar vad jag menar:) När jag väntade mitt första bran så kände jag sent. Jag har pratat med min barnmorska, men hon säger att jag inte ska vara orolig. Om det skulle va nått så skulle du få en blödning, men jag har hört att man ibland inte får blödning om bebisen inte lever? Är det sant? Sen så mår jag så bara bra, känner mig inte alls gravid, i början mådde jag dåligt. Vill inte va så nojjig som jag är. Ska göra ultraljud den 8juni!
IdaK
Stammis

Re: är så nojjig

Inläggav Danem » 29 maj 2011, 16:49

Var inte orolig, bara för att du är omföderska betyder det inte att du kommer känna barnet tidigare den här gången.
När jag väntade andra mådde jag jättebra, kände min inte alls gravid så jag hade svårt att tro på det trots 8 positiva test.

Försök att tänka positivt, du har säkert känt bebisen bara att du inte fattat det. Fixa dig en orgasm så kan du se hur stor livmodern är nu, känner du tarmrörelser i det området sen så är det inte det utan barnet för där livmodern är finns inga tarmar :)
8 juni är snart så det går fort, då får du se att det finns någon där men du hinner säkert känna den före dess!
Mamma till två fantastiska barn

Bild Bild
Användarvisningsbild
Danem
Alltid online

BF: 090413
Status: Stolt mamma till två snyggingar! :)

Återgå till Andra trimestern
Annons: