Annons:

Återkommande halsfluss hos barn

Här diskuteras barnsjukdomar och allergier.

Återkommande halsfluss hos barn

Inläggav Stina » 26 dec 2010, 08:48

Min stora tjej har hela tiden återkommande halsfluss. Det senaste halvåret har hon haft halsfluss med prickar och pencillin på det 6-7 gånger.

Nu väntar vi tid för operation. Är det någon som har erfarenhet kring återkommande halsfluss?
Användarvisningsbild
Stina
Alltid online

Status: Börja blogga på Minbebis du också!

Re: Återkommande halsfluss hos barn

Inläggav Strumpan » 30 dec 2010, 02:03

Usch och fy, stackars Ella! Vad skönt att ni får hjälp ordentligt så att hon förhoppningsvis slipper att vara sjuk så ofta, men jag kan tänka mig att det är lite nervöst också.

Har inga erfarenheter, och hoppas jag slipper få sådana, men jag ville säga lycka till :) !
[url=ht[url=http://tickers.families.com]Bild[url=http://tickers.families.com]Bild[/url]
Användarvisningsbild
Strumpan
Alltid online

Status: Gift och mamma till två barn

Inläggav Stina » 30 dec 2010, 02:10

Ja tack så mycket. Det är ju så ofta att jag hinner inbilla mig nu denna gång att hon har ont i halsen och är röd och svullen...

Det jobbiga är ju att hon då ska sövas men det går ju säkert bra om man inte gör någon stor grej av det.
Användarvisningsbild
Stina
Alltid online

Status: Börja blogga på Minbebis du också!

Inläggav Carro.Kh » 10 jul 2012, 09:41

hejsan, jag har haft halsfluss ca10gr varje år sedan barndomen, men fick inte vård förän vid 21år ålder och tog då bort mandlarna, operationen gick jätte bra var lite jobbigt å äta första veckan. men så otroligt skönt att inte ha haft halsfluss på 1år, rekord =)
Carro.Kh
Nykomling

Status: <3

Inläggav Stadis » 28 mar 2017, 12:43

Det är väldigt viktigt att det blir behandlat så det inte återkommer eftersom det kan leda till autoimmuna sjukdomar så som barnreumatism.
Stadis
Nykomling

Återgå till Barnsjukdomar & allergier
Annons: