Annons:

barn i feb och vill ha ut ungen NU?

Här träffar du fler som ska föda barn i februari 2013!

barn i feb och vill ha ut ungen NU?

Inläggav jennkan » 04 jan 2013, 23:37

hej!
har BF den 10 feb men kan inte vänta längre, då ungen är j*****t aktiv och mer eller mindre har sparkat sönder mitt ena revben och lever rövare, rent allmänt... vill bara att hon ska komma ut!
är jag ensam?
:shock:
Flugmamma
Användarvisningsbild
jennkan
Nykomling

BF: 130210
Bor: södermalm

Re: barn i feb och vill ha ut ungen NU?

Inläggav fruhultberg » 05 jan 2013, 13:02

Jag längtar också efter att bebis ska komma ut, men mer för att jag längtar så efter bebis. Sen är det ganska jobbigt nu med av flera olika anledningar. Längtar så efter att få tillbaka min kropp. Pga foglossning och att det är så tungt och att min kondition är typ borta (haha) så kan jag ju knappt gå på en promenad i solen och njuta för allt är så besvärligt :wink:
Bebis rör sig massor och ibland är det jobbigt, men jag kan ändå inte låta bli att vara så tacksam att h*n rör sig då min dotters hjärta slutade att slå i v.38+1 i förra graviditeten, så varje gång bebis rör sig så vet jag att allt är bra.

Oroa dig inte, snart är de ute och då minns man inte det jobbiga :)
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
fruhultberg
Alltid online

Status: Mamma till två små, men en bor i himlen

Inläggav Daemona » 09 feb 2013, 14:55

Jag har också BF imorgon, den 10 feb och både vill och inte vill att den ska komma ut ;).

Vill att den ska komma ut såklart men gruvar mig lite eftersom jag har så himla långt till BB och inte vet hur jag ska veta när jag måste åka och så där...

Det molade på bra igår och jag trodde det var dags ... men det lugnade ner sig, hur är det för dig? :)
Daemona
Nykomling

Inläggav fruhultberg » 13 feb 2013, 20:34

Fick min son den 26 januari :D
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
fruhultberg
Alltid online