Barnrum inspiration

Tipsa om barnrumsinredning, inspiration och visa upp din!

Barnrum inspiration

Inläggav Stina » 12 mar 2010, 10:38

trofast.jpg
(105.43 KiB) Nerladdad 3297 gånger

Tar mig friheten att skapar en tråd om barnrumsinredning med inspirationsbilder.

Ett av våra bästa köp till barnens rum är IKEAs Trofast, supersmart förvaring i olika stora lådor så att alla typer av barnsaker får plats i dem. Fäster man dem i väggen kan barnen använda dem och klättra på enligt IKEA. Verkligen jättebra och mycket prisvärd.

Hur har ni andra inrett era barnrum?
Användarvisningsbild
Stina
Alltid online

Status: Börja blogga på Minbebis du också!

Re: Barnrum inspiration

Inläggav Strumpan » 12 mar 2010, 16:33

Vilket fint och mysigt barnrum! Där måste era tjejer trivas jättebra!

Jag kan lägga upp bilder här inom kort. Vi har precis flyttat och Isabelles (och Josefines sovrum är under uppbyggnad. Det är ganska snart färdigt men jag vill bl a ha en matta och hyllor och lite tavlor uppsatta.
Nattduksbord och en lampa till Bella står också på önskelistan.

Hoppas att andra också vill ladda upp lite barnrumsbilder här, det är ju så roligt att få se hur ni har det :) .
[url=ht[url=http://tickers.families.com]Bild[url=http://tickers.families.com]Bild[/url]
Användarvisningsbild
Strumpan
Alltid online

Status: Gift och mamma till två barn

Inläggav Kalinka » 09 jan 2012, 13:10

Här en bra sida för inspiration, när vårt barnrum är klart kommer det bilder :roll:
Användarvisningsbild
Kalinka
Stammis

Inläggav MariaWallquist » 10 jan 2012, 23:22

å va kul å få se lite inspiration på någons rum ja trofast hyllan är super bra på många ställen :-)
Här är min blogg: Maria Wallquist - Tiobarnsmamma & farmor!
Jag heter Maria Wallquist och är en glad pratig 10 barns mamma och har även 1 älskat barnbarn. Varje måndag kl: 20:00 är jag och min familj med i Familjen Annorlunda vilket känns jättespännande.
Användarvisningsbild
MariaWallquist
Nykomling

Återgå till Inreda barnrum
Annons: