Barnvagnen grander? shoppa på sida ItsyBaby?

Diskutera graviditeten och stötta varandra. Här kan du skriva om graviditets ämnen som inte passar in på de andra alternativen

Barnvagnen grander? shoppa på sida ItsyBaby?

Inläggav Villhadebra » 11 jan 2013, 16:27

Jag undrar om någon har erfarenhet från barnvagnsmärket Grander?
Finns nu i modeller Grander Zebra Pram 3 in 1, Alu Chrome 3 in 1 och Tiger 3 in 1. vilka är dem jag är intresserad av!
Dom har ett 3i1 system med babyskydd, sitt och liggdel. vagnen har alltsom jag önskar men vet inget om kvalitet på den eller så. undrar om någon vet något om denna vagn??

Vagnen säljs bland annat hos en engelsk butik vid namn Itsy baby där jag även hittat lite andra saker som jag är sugen på så jag undrar även om någon handlat från denna butik?

Tack för alla svar!!
Villhadebra
Nykomling

Re: Barnvagnen grander? shoppa på sida ItsyBaby?

Inläggav snobollen » 12 jan 2013, 10:14

Hej kan tyvärr inget om dina vagnar men jag skulle avråda dig från att köpa vagn från England då de behandlar sina vagnar med ett flamskyddsmedel som är skadligt för barnet.

Lycka till i barnvagnsdjungeln
Användarvisningsbild
snobollen
Stammis

Inläggav Mmeli » 12 jan 2013, 10:21

Den var ju väldigt lik de här vagnen: http://www.dinbarnvagn.se/tako-barnvagn ... ako-3-in-1 tänk bara på att man inte kan köpa någon bas till den bilstolen vilket kan vara väldigt smidigt om man åker mycket bil eller har en bil med korta bälten!
Bild
Mmeli
Alltid online

Status: Sambo

Inläggav elinelin90 » 13 jan 2013, 21:24

Vet inget om vagnen du skriver om eller hemsidan. Men har en sån Tako Laret 3 i 1 som Mmeli tipsar om. Den är även köpt från samma sida!
Nu har vår bebis in kommit ännu så vi har inte provkört ute, men utav det vi kört inne och hur den känns och ser ut så är vi sjukt nöjda med den :D
Min man är helt lyrisk och säger att det är det snyggaste barnvagnen han sett och att jag aldrig ska få köra den, för han vill köra jämt ;)

Så den kan jag verkligen rekommendera!
elinelin90
Alltid online

Bor: Västerhaninge
Status: Mamma till Chase 20130325

Inläggav DonnaFisher » 25 sep 2021, 20:30

This is very good post for the people who want to do work out and build their body without any health problem to the spine while lifting weights. This paperhelp.org blog articles will give them some idea about the precautions to be taken while doing exercise with the instruments in the gym.
DonnaFisher
Nykomling

Återgå till Allmänna trådar om graviditet