"när hon ska amma får jag hålla handen över huvudet och ögonen så hon itne har nått att glo på annars ligger hon bara där å stirrar på taket och flinar

"
Haha, lät väldigt roligt- men vet vad du menar- det där med att göra två saker samtidigt- njae, hehe..
Jag tänkte ge ett tips jag fick av min kära syster som hon i sin tur fick av flera.
Det är ett litet somna-tips! Gå ut med lillen i vagnen endast 5 min, inte mer eller mindre och sen ta in vagnen (alt.låt stå ute om d går)- då sover de vidare istället för att vakna när man stannar vagnen. För går man längre (o kortare med för den delen) så har i väl alla erfarit att de vaknar så fort man kommer hem o stannar vagnen. Pröva! Det funkar faktiskt!
Tog en kissrunda med vovven på bara 5 min, o nu står vagnen ute på balkongen- med en sovandes Neyra i!
Sen för er som har SATSkort-
" SatsBaby innehåller konditions- och styrketräning anpassad för dig som är gravid eller nybliven mamma. Instruktören ger dig alternativ så att du lätt kan anpassa träningen efter din egen förmåga och styrketräningen, där du kan använda ditt barn som vikt, brukar höra till favorit delen för både mammor och barn. Du kan ta med ditt barn från 6 veckors ålder tills det att barnet börjar krypa."
Jag ska gå första passet på måndag- ska bli jättekul- sen ska man nog inte ha alltför för höga förhoppningar, det kan nog gå hursom!