Annons:

*BILD Är detta positivt eller synvilla?

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Re: *BILD Är detta positivt eller synvilla?

Inläggav Malmomamma » 26 jun 2013, 13:39

Här är en bild till
Bilagor
image.jpg
(93.88 KiB) Nerladdad 102 gånger
Malmomamma
Nykomling

Inläggav Igen » 26 jun 2013, 16:06

På ett labb skulle det där svaras ut som negativt. Men om det är så många dagar kvar till beräknad mens så är hcg nivån inte mätbar än. Tyvärr så visar de testerna som jag ser det inte att du är gravid nu :cry: Sorry !
Bild

Bild

Bild
Igen
Alltid online

Inläggav medvarmthjarta » 26 jun 2013, 18:52

Sådär ser mina ut med, bim +4 och jag räknar dem som negativa.
Jag brukar kolla dem på långt avstånd om jag är osäker, och i olika ljus - syns de tydligt på avstånd och i alla möjliga ljus så är de positiva. Behöver jag stå en meter ifrån för att se är de negativa. Ungefär nåt åt det hållet. Sen tänker jag också lite "är jag osäker är det negativt".

Om du själv tycker det ser positivt ut så ta ett clearblue digitalt, det har jag själv bestämt att göra den dagen jag tycker ett test ser positivt ut :)
MA v13 (v8) jan 2014
MF v7 sep 2013
MF v5 jun 2013
medvarmthjarta
Stammis

Status: Längtande

Inläggav TusseSmulan » 29 jun 2013, 22:57

Jag tycker också att de ser neg ut. Tyvärr! (Antar jag i sitt läge) :)
De där stickorna var också de första jag testade med. Jag trodde först jag såg ett streck men man blir lite lurad av klisterremsan som sitter på. Kanten på klistret/tejpen kan se ut som et svagt streck tycker jag.

Vänta ngn vecka till, eller tills du passerat bim och prova igen. Hcg nivån går ju inte upp så fort så det kan ju dröja ett tag innan du får positivt fast du är gravid ändå. Det tog mig tre veckor från första testet tills det syntes streck på sista som bekräftade graviditet.
TusseSmulan
Alltid online

Föregående

Återgå till Bli gravid
Annons: