BIM+3 Ingen mens och inget +

Diskutera graviditetens 40 veckor berätta om dina veckor.

BIM+3 Ingen mens och inget +

Inläggav Michaela85 » 10 okt 2012, 15:43

Hej alla Tjejor där ute!

Jag känner att jag måste få skriva av mig här lite över mina funderingar och känslor kring allt detta med Graviditeter,BIM, Tantröd och +!!!!

Jag har varje månad hoppats på ett + men Tant röd hänger alltid bakom hörnet :( har varje månad haft tokigt mkt grav symtom ALLA man möjligt kan tänka sig ha!! eftersom jag såååå gärna (som många fler där ute) vill bli gravid.

Så kommer vi till denna månaden BIM den 7/10 och vad händer??!!! Ingen mens???? va??? och INGA grav symtom alls!!!???

Gjorde ett Test idag (morgonurin) INGET + :(

Är deprimerad och nere och tycks nu ha mensvärk HELA tiden springer på toan varje halvtimme men ingen Tant i sikte...

Tror jag behöver höra från er där ute att ni varit i samma sitts och att det tillslut gick bra :)
Michaela85
Stammis

Bor: skärhamn
Status: Hoppas på bebis 2013 <3

Re: BIM+3 Ingen mens och inget +

Inläggav kyrre » 10 okt 2012, 15:55

Ville bara skriva: I know the feeling. Är också inne på BIM+3 idag utan varesig mens eller +, har ingen mensvärk men inte heller några direkt gravsymptom (inga ömmande bröst, är inte särskilt pissnödig - har bara en mage som känns spänd hela tiden typ som att jag är mätt fastän jag inte är mätt. Har *sorry* även vattniga transparenta flytningar vilket jag inte brukar ha i samband med att jag ska ha mens). Min mens brukar inte vara sen och om den är någonting utanför ramen så är den isånafall tidigare än vanligt, inte sen... Men har haft MF i September så kan vara kroppen som inte har återställt sig än, ingen aning... Är en jobbig känsla att inte veta om man ska våga hoppas alls eller mentalt ställa in sig på att ta nya tag.... Om det inte har blivit något så ser jag ju hellre att man får tidig mens så att man kan börja ladda om än att det blir såhär, man blir ju knäpp av att vänta och behöva vara på helspänn...

Har iallafall lovat mig själv att inte göra något nytt test förren på måndag ifall att mensen inte har dykt upp tills dess... om det fortfarande visar minus då vet jag inte vad jag gör...
Bild
Bild

MF 120909
kyrre
Alltid online

Status: Mamma

Re: BIM+3 Ingen mens och inget +

Inläggav Michaela85 » 10 okt 2012, 16:10

Hej Kyrre och tack för ditt svar :)

"Skönt" att höra att någon är i samma sitts :/
ah jag tänker d samma där bor d någon där inne så gör d då kan testet vänta till på måndag ;) så nu har jag ställt in mig på att mensen har fått fnatt denna månaden och kommer i helgen så slipper jag bli allt för besviken (fast jag vet att jag blir d ändå).
Har samma som dig där oxå min Mens kommer punktligt varje månad på exakt samma dag med en cykel på 28 dagar...

Vi får hålla varandras tummar och hoppas på att vi får lära känna varandra i bf juni tråden :)

Kram kram
Michaela85
Stammis

Bor: skärhamn
Status: Hoppas på bebis 2013 <3

Återgå till Gravid vecka för vecka