Annons:

BIM Juni 2016

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Re: BIM Juni 2016

Inläggav Bebisdags » 25 jun 2016, 15:11

Tänkte testa imorgon eller på måndag igen!:) Men inte känt av mensvärk eller något som jag brukar göra:)

Åh men testa imorgon på morgonen sen kan det ju visas senare, tappa inte hopp!!:)
Bebisdags
Stammis

BIM: 25

Inläggav MrsO92 » 26 jun 2016, 13:47

Testade imorse, men strecket var såå svagt att jag inte vet vad jag ska tro. Trodde först att jag inbillade mig, höll till och med en ficklampa över hehe, men ska nog vänta till över imorgon och testa igen. Vill inte, eller vågar inte lita på det här väldigt svaga testet
MrsO92
Stammis

Inläggav Bebisdags » 26 jun 2016, 18:24

MrsO92 skrev:Testade imorse, men strecket var såå svagt att jag inte vet vad jag ska tro. Trodde först att jag inbillade mig, höll till och med en ficklampa över hehe, men ska nog vänta till över imorgon och testa igen. Vill inte, eller vågar inte lita på det här väldigt svaga testet

Åh spännande, hmm testa imorgon för säkerhets skull men tror nog det kan vara något om du ser ett plus!:)

Själv tror jag att jag åkt på ett tidigt missfall.. testade på morgonen idag och fick ett svagare plus..hade ifs varit upp och kissat omkring 02-03 och testade 07.30 men då hade de ändå varit i blåsan i 4 h ... skickar bilder så får du se skillnaden.. Skickar dem i negativt så ser man skillnaden bäst! Håller tummarna att det inte är MF då jag inte haft nån blödning än iaf..

Första två dagar innan BIM
imageedit_5_9523863736.jpg
(48.56 KiB) Inte nerladdad än

Andra BIM +1

imageedit_4_9850914582.jpg
(50.42 KiB) Inte nerladdad än
Bebisdags
Stammis

Inläggav Bebisdags » 26 jun 2016, 18:27

Okej man ser nog bäst skillnad på vanliga bilderna ( var dock så svagt att man knappt fick med det på bild) :(

Första: två dagar innan BIM
13493333_1197573423588783_52721045_o.jpg
(86.5 KiB) Inte nerladdad än

Andra: BIM+1
13555652_1199586776720781_48706455_o (1).jpg
(92.6 KiB) Inte nerladdad än

Känns inte positivt men har som sagt inte haft nån blödning än eller någon rejäl smärta utan mer som bubblor i magen..
Bebisdags
Stammis

Inläggav MrsO92 » 26 jun 2016, 20:30

Jaa ska testa imorgen igen, får se hur det blir!

Jag tycker att plusset syns väl, trots att det är lite svagt, men du har gått förbi bim dagen? Kanske vore det bra om du ringde någon barnmorska. Tappa inte hoppet, kanske kommer plusset vara starkare om någon dag eller så
MrsO92
Stammis

Inläggav Bebisdags » 26 jun 2016, 20:50

MrsO92 skrev:Jaa ska testa imorgen igen, får se hur det blir!

Jag tycker att plusset syns väl, trots att det är lite svagt, men du har gått förbi bim dagen? Kanske vore det bra om du ringde någon barnmorska. Tappa inte hoppet, kanske kommer plusset vara starkare om någon dag eller så

Du måste skriva efter, håller mina tummar!:)

Jo de syns men någon sa att om de är svagare är det ett tecken på tidigt missfall:/.. Ska ringa dem imorgon så får vi se, ska försöka att inte tappa hoppet men är svårt!
Ja skulle haft mens igår absolut senast idag, har endast varit sen 1 gång och då kom den på natten till dagen efter.

Håller mina tummar men börjar kännas jobbigt, speciellt eftersom att Sambon är borta i Skottland på jobb..
Bebisdags
Stammis

Inläggav EkoJenn » 27 jun 2016, 20:16

Ni andra som plussat. Har ni hittat in i Februari-tråden, eller hamna ni i mars? :)
EkoJenn
Stammis

Inläggav MrsO92 » 28 jun 2016, 16:32

Bebisdags skrev:

Jo de syns men någon sa att om de är svagare är det ett tecken på tidigt missfall:/.. Ska ringa dem imorgon så får vi se, ska försöka att inte tappa hoppet men är svårt!
Ja skulle haft mens igår absolut senast idag, har endast varit sen 1 gång och då kom den på natten till dagen efter.

Håller mina tummar men börjar kännas jobbigt, speciellt eftersom att Sambon är borta i Skottland på jobb..

Hej, hur gick det? Har du pratat med BM?
Själv så testade jag igår och det va helt blankt, konstigt då jag dagen innan gjorde två tester som visade svagt positivt (väldigt svagt). De första testerna var från graviditetskollen och den andra va från RFSU, ska vänta ett par dagar o testa igen. Blir så förvirrad. Har ju en massa symptom men äh jag vet inte...
MrsO92
Stammis

Inläggav Bebisdags » 28 jun 2016, 21:31

MrsO92 skrev:
Bebisdags skrev:

Hej, hur gick det? Har du pratat med BM?
Själv så testade jag igår och det va helt blankt, konstigt då jag dagen innan gjorde två tester som visade svagt positivt (väldigt svagt). De första testerna var från graviditetskollen och den andra va från RFSU, ska vänta ett par dagar o testa igen. Blir så förvirrad. Har ju en massa symptom men äh jag vet inte...

Hmm konstigt men testerna är ju alla olika känsliga men som jag fick höra ett plus är ett plus!:)
Vet inte vad som händer.. Testade positivt igår hemma men idag kom en menskiknande blödning och ja missfall kanske? BM sa att de kunde vara en blödning fastän jag är gravid men känns inte så troligt:( Ska dit nästa vecka så får hålla ut tills dess! Tycker iaf du ska vänta 4 dagar sedan ta ett nytt!:)
Bebisdags
Stammis

Inläggav Bebisdags » 29 jun 2016, 19:17

Var till gyn idag och var dessvärre ett tidigt missfall.. Så vi hoppas på nästa gång så kanske det blir en majbebis när sambon kommer hem:) Håller alla mina tummar för dig iaf!
Bebisdags
Stammis

FöregåendeNästa

Återgå till Bli gravid
Annons: