BIM Juni 2016

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Re: BIM Juni 2016

Inläggav MrsO92 » 30 jun 2016, 01:10

Bebisdags skrev:Var till gyn idag och var dessvärre ett tidigt missfall.. Så vi hoppas på nästa gång så kanske det blir en majbebis när sambon kommer hem:) Håller alla mina tummar för dig iaf!

åh nej, vad tråkigt :( Jag beklagar, men nästa gång så kommer det gå bättre <3 !
Tack så mycket, är på bim+2 ska vänta till fredag med o testa, får se hur det går bara försöker o inte tänka så mycket på det.
MrsO92
Stammis

Inläggav Bebisdags » 30 jun 2016, 04:20

åh nej, vad tråkigt :( Jag beklagar, men nästa gång så kommer det gå bättre <3 !
Tack så mycket, är på bim+2 ska vänta till fredag med o testa, får se hur det går bara försöker o inte tänka så mycket på det.[/quote]

Ja super tråkigt men sånt som händer bara att ta nya tag, tack!<3

Åh vad spännande men det lutar ju mot postivt!:D
Nä är super svårt att försöka bara vänta och se, men det klarar du!:)
Bebisdags
Stammis

BIM: 25

Inläggav Duochjah » 30 jun 2016, 18:06

Alltså man blir lite lätt frustrerad när mensen går över en tid, även om det bara är över någon dag, då jag alltid är regelbunden och har även natural cycles som alltid vet när mensen kommer.

Jag tog ett gravtest i måndags och testet var helt & hållet neg, men sen så har jag ändå fått mensvärk, ömma bröst och konstiga hugg som man känner precis innan mensen börjar rinna till.

Men jag fick inte mens igår, onsdag (bim) och den har ännu inte kommit idag, torsdag. Jag tror ju att det är min hjärna som hoppas att det ska vara positivt i alla fall och på det sättet "skjuter" jag ju iväg mensen - Om ni förstår.

Det brukar ju vara så att när man tror man är gravid så kmr ju aldrig mensen, och sen när man har fått reda på att man inte är det och man slappnar av då kmr mensen. Men jag har ju redan tagit ett test. Så blir frustrerad. Vill ju ba börja räkna dagarna till nästa äl istället.
Duochjah
Stammis

Inläggav Duochjah » 01 jul 2016, 07:32

Jag tog ett till test på morgonen bim+2 och det var ett svagt streck som jag tidigare aldrig sett när jag har tagit test. Vad säger ni: definitivt där eller spökstreck? Nu när strecket inte har kommit i full kraft så är testet fortf "negativt" då det inte var lika kraftigt som kontrollstrecket. skickar med två bilder en efter 5 min och en efter 10min. (Max väntetid)

image.jpeg
(126.79 KiB) Inte nerladdad än

image.jpeg
(199.33 KiB) Inte nerladdad än
Duochjah
Stammis

Inläggav Duochjah » 03 jul 2016, 22:55

MrsO92: gjorde du gravtest i fredags? :)
Duochjah
Stammis

Inläggav MrsO92 » 04 jul 2016, 08:20

Hej !! 'Gjorde ett test för 10 min sen, och det var positivt, två streck som syntes mycket väl, efter typ 20 sekunder! Jag är lite chockad, sist jag testade så var det så osäkert. Vet inte om jag ska gråta eller skratta, känns som om allt står still liksom... Är ju väldigt glad och lycklig men trodde inte att jag skulle plussa
MrsO92
Stammis

Inläggav Duochjah » 04 jul 2016, 11:16

MrsO92 skrev:Hej !! 'Gjorde ett test för 10 min sen, och det var positivt, två streck som syntes mycket väl, efter typ 20 sekunder! Jag är lite chockad, sist jag testade så var det så osäkert. Vet inte om jag ska gråta eller skratta, känns som om allt står still liksom... Är ju väldigt glad och lycklig men trodde inte att jag skulle plussa

Vet du vad! Jag var så osäker själv - testade senast i fredags. (Skrev tidigare och visade bilder här upptill) men detta var imorse:
image.jpeg
(34.79 KiB) Inte nerladdad än

Jag vet inte heller vad jag ska tro. Fattar inte! Tycker inte jag känner någon speciell skillnad. Endast ömma bröst. Kollade upp en premiär bf och den är på min födelsedag :)
Duochjah
Stammis

Inläggav MrsO92 » 04 jul 2016, 17:50

Duochjah skrev:
MrsO92 skrev:Hej !! 'Gjorde ett test för 10 min sen, och det var positivt, två streck som syntes mycket väl, efter typ 20 sekunder! Jag är lite chockad, sist jag testade så var det så osäkert. Vet inte om jag ska gråta eller skratta, känns som om allt står still liksom... Är ju väldigt glad och lycklig men trodde inte att jag skulle plussa

Vet du vad! Jag var så osäker själv - testade senast i fredags. (Skrev tidigare och visade bilder här upptill) men detta var imorse:
image.jpeg

Jag vet inte heller vad jag ska tro. Fattar inte! Tycker inte jag känner någon speciell skillnad. Endast ömma bröst. Kollade upp en premiär bf och den är på min födelsedag :)

Grattis till oss!! :D
Jag mådde sjukt illa fram tills i fredags, nu har det lugnat sig lite o min mage ser svullen ut, är jätte trött o mina bröst ömmar mer och mer. Har svårt att äta, ingen matlust alls, o inget smakar gott, o så är jag extremt torr i munnen, o så känns det konstigt i magen om jag inte äter så måste äta även om det känns svårt. Hahaha vilken symptom lista, finns fler grejer....
Hahah vad sjukt, jag har bf två veckor innan min födelsedag hahah
MrsO92
Stammis

Inläggav Duochjah » 04 jul 2016, 19:54

Haha! Ja men det förändras så mycket. Jag hoppas att jag slipper illamåendet och spyan.

Jag gjorde en marsbarn 2017 tråd! Leta och gå med! :)
Duochjah
Stammis

Föregående

Återgå till Bli gravid