BIM MAJ 2009

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Re: BIM MAJ 2009

Inläggav Bambigirl » 25 maj 2009, 10:16

Hej alla! Shit pommes frites... Jag gjorde ett test imorse på BIM-3 och jag tyckte mig ana ett svagt svagt svagt plus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vågar fasen inte tro på det för kanske att jag inbillade mig? Jag var tyvärr ensam hemma imorse så mannen kunde inte bekräfta mitt misstänkta plus. Ska köpa digitalt test idag och testa igen imorgon.. HOPPAS!!! att jag får ett tydligt GRAVID då :D :D :D
Please, säg inga grattis ännu.. blir så nojig då, tänk om det inte var ett plus?!
återkommer så fort jag vågar tro att jag såg rätt!
Bambigirl
Stammis

Inläggav Freja78 » 25 maj 2009, 10:36

Bambigirl: Okej då, men jag säger i alla fall: ÅÅÅ vad spännande!! :D

Jeli: Har du testat dig?

Själv mår jag illa och har mensvärk på g (som jag tyvärr inte tror beror på att något litet pyre börjat växa).. Buhu! Men ska den där tanten ändå komma kan hon få komma idag, för senare i veckan ska jag vara borta och jag blir så HIMLA sjuk av mensvärken. :cry:

Kram till alla! Ska nu försöka hitta symptomlistan så jag kan få upp hoppet lite i alla fall.. :wink:
Freja78
Stammis

Inläggav Anetha65 » 25 maj 2009, 11:39

Jag har inga känningar att jag ska få mens och har heller inte haft det som jag haft nu över 1 vecka sprungit oft på toa för har varit kissnödig. Så man får se.
BildBild
Anetha65
Alltid online

Status: Förälder

Inläggav Cลrลməl » 25 maj 2009, 12:39

Hej tjejer!
Jag är så himla förvirrad. hela igår kännde jag hugg i äggstockarna (kraftiga smärtsamma hugg), och en kraftig mensvärk som höll i sig fram tills imorse. Jag hade så ont att jag knappt kunde gå, fick sova i fosterställningen :shock: Men ingen mens i sikte? konstigt. Jag känner även att miljön därnere känns surt, torrt, och svider en aning. Sen kom jag på att jag hade en ÄL sticka kvar (clearblue digitala) jag har hört att den kan mäta graviditetshormonet hcg, men är absolut inget säkert grav.test. Jag kissade på stickan och den visade stegring. hmmmmm. Kan det vara en graviditet elr har jag ÄL? isåfall har jag inga tecken på ÄL, torr som öken där nere. Och jag har ju redan haft ÄL över 2 veckor sen. jag ska ju ha mens nu. Samtidigt tvekar jag på graviditet. förutom huggen igår känner jag absolut inget. Man har ju läst om alla som kännt trötthet, kissnöd,svullna bröst, illamående.. men på mig..Nada! Väntar nu på att sambon ska köra mig så jag kan köpa ett grav.test. Jag håller er uppdaterade :D
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Cลrลməl
Stammis

Inläggav Freja78 » 25 maj 2009, 12:42

Caramel: Det låter verkligen lovande! Lycka till! :D
Freja78
Stammis

Inläggav Emmalie » 25 maj 2009, 12:46

saramagda: jag springer också på toa ofta och kissar bara så där lite hela tiden. det är det enda jag skulle kunna tolka som ett symtom hos mig. så vi får väl hoppas att det är ett bra sådant..! :)

jeli: du måste ju testa snart nu ju! jag dööör ju av spänning här hemma. har ju redan fått gå hela helgen och undra! :D

bambigirl: håller tummarna stenhårt!

och lycka till alla ni andra också!
BildBild
Bild
Användarvisningsbild
Emmalie
Alltid online

BF: 120527

Inläggav fredriksanna » 25 maj 2009, 12:49

Hej på er allihop!!

Grattis till alla som har fått plus!!!

Jag håller verkligen tummarna för dig Bambigirl, hoppas att du plussar :)
Själv har jag fyra dagar kvar till BIM och jag är såå trött, lite smått yr och har ont i äggstockarna (tror att det är dom som känns :roll: ) springer och kissar väldigt ofta också. Man vågar ju inte hoppas för mycket för man har ju varit skenis ett antal gånger förut.
fredriksanna
Stammis

Inläggav Cลrลməl » 25 maj 2009, 13:41

Hej hej. Nu har jag köpt clearblue grav.test (2 st) har hållt mig från då jag vaknade, men fick inget plus på stickan, inte ens ett svagt plus!! Så nu är det bara vänta och se om mensen dyker upp. Jag tänker vänta med att testa tills nästa söndag om tant rosa inte har kommit. Är det någon som har erfarenheter av detta?? att digitala ÄL visar en full stegring då man ska mens, och graviditetsstickan visar minus? Det står på clearblue instruktionerna att hcg hormonet kan ge ett utslag på ÄL testet. Om det inte är ÄL, elr graviditet, vad i 17 kan det vara då? usch detta är jobbigt. :roll: BIM idag
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Cลrลməl
Stammis

Inläggav theevilactress » 25 maj 2009, 14:06

Caramel, kanske är det menshormoner som visar stegring på stickan? :( Tråkigt att du fått minus. Men någon sa ju att de snackat med BM och fick höra att det inte är ovanligt att man plussar 14 dagar efter BIM. Låter bäst att vänta och avvakta. Hoppas på det bästa. Annars är det bara att bita ihop och ge det ett nytt försök.

Tack alla för era positiva kommentarer. Jag hoppas ni har rätt. :) Känner inte så mycket i brösten längre. Pyttelite mensvärk, och aningens illamående, men förutom det känner jag knappt något alls.
theevilactress
Alltid online

Bor: Linköping
Status: Singel

Inläggav Maja82 » 25 maj 2009, 14:10

Hej.

Jeli och bambigirl Jag hoppas på er!

Är på bim +2 idag men har känt mig så konstig hela helgen så jag köpte två test idag. Hade inte tänkt att testa förren till helgen men kunde inte hålla mig. Hann knappt stoppa ner stickan i muggen innan det kom ett tydligt plus :!:

Shit jag är gravid!!!! :shock:
Kan inte fatta det. känner ingenting just nu. är nog ganska chokad. Ska berätta för sambon ikväll när han kommer hem.
Maja82
Stammis

Bor: Åkersberga

FöregåendeNästa

Återgå till Bli gravid