BIM MAJ 2009

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Re: BIM MAJ 2009

Inläggav Maja82 » 28 maj 2009, 20:15

Vad kul att det är så många som har plusat denna månad!
theevilactress: Jag tror nog att det finns ett litet frö i dig. Hade nästan exakt samma symptom som du beskriver när jag plusade. :lol:

NU har det gått några dagar sen jag fick ett plus och jag o min sambo har haft många diskutioner om detta. Jag trodde ju att han var lika redo som jag men det visade sig att så inte var fallet. :(

Nu är det bestämt att jag kommer att ta bort det lilla som bor i mig. Det känns väldigt tråkigt men samtidigt ganska ok faktiskt. Vi ska satsa på att försöka igen om ett år när jag är klar med studierna och vi fått bättre ekonomi. Dessutom hinner han förbereda sig mentalt på att bli pappa och kommer då att se fram emot allt lika mycket som jag. Jag tror att det blir mycket bättre då jag vill ha ett barn som är lika efterlängtad av båda föräldrarna. Även fast jag är säker på att jag fattat rätt beslut så har det varit det svåraste val jag gjort i hela mitt liv. :cry:

Jag önskar er alla lycka till här inne och kommer att följa och glädjas med er ist. :wink:
kramar
Maja
Maja82
Stammis

Bor: Åkersberga

Inläggav theevilactress » 28 maj 2009, 20:26

:cry: Usch, Maja, vilket svårt beslut!! Jag hoppas verkligen att det känns 100% rätt, annars blir det bara fel. *massa hårda styrkekramar* Vill bara komma dit och krama dig hårt på riktigt. :( Gu, jag hoppas att det går bra och att det kommer kännas lika ok sen, och att du plussar när ni båda känner er redo.

Hoppas alla era misstankar om att jag är gravid stämmer. Min mor frågade mig idag om jag var gravid. haha

Linda, tack för svaret. Självklart håller jag er uppdaterade! Antingen får ni trösta mig imorgon eller kasta konfetti. hehe Kände du också ilningar i muttan?
theevilactress
Alltid online

Bor: Linköping
Status: Singel

Inläggav Linda1981 » 28 maj 2009, 20:38

Maja82: Skickar tankar och kramar, förstår att det är ett oerhört svårt beslut att ta, men hoppas att det känns bättre sen och att det blir ett nytt litet frö när ni känner er redo!
theevilactress: Inga ilningar men en pirrande känsla hade jag. Ilningarna kom i tuttarna ist, eller i bröstvårtorna snarare, haha :D
Håller alla tummar och råe jag har för dig imorrn!!
Leandro - du är efterlängtad och älskad

Bild
Användarvisningsbild
Linda1981
Alltid online

BF: 100127

Inläggav theevilactress » 28 maj 2009, 21:04

Tack, Linda!

Mina tuttvårtor har blivit vita. :shock: Inte totalvita, men en stor fläck som täcker topparna på båda bröstvårtorna. :? Det enda jag kan hitta när jag googlar är folk som fått det vid amning. Jag har ju aldrig ammat, så jag vet inte vad. Resten av vårtorna är mer rosalilabruna typ...
theevilactress
Alltid online

Inläggav Jaosefain » 28 maj 2009, 21:12

theevilactress:
ja tycker det låter som om du är gravid :D Håller tummarna för dej!
Jaosefain
Stammis

BF: 240110

Inläggav Linda1981 » 28 maj 2009, 21:13

Haha, har faktiskt ingen aning om vad det kan betyda?!
Mina blev mörkare ist. Hade dock lite vitare just när jag ammade innan, men det kan ju inte hänga ihop med dina symptom nu ju... förstår att du blir konfunderad :D
Klarar du att hålla dig och testa imorrn då? Eller ska du köpa test då?
Jag köpte mitt på vägen hem från jobbet i måndags kväll, med tanken att jag skulle göra det tisdag morgon, men så stod det att man kunde göra det vilken tid på dygnet som helst from BIM, så då sprang jag in på närmsta toa i centrum och kissade, haha... otolig eller vad. Mina händer skakade så mycket att jag trodde det skulle bli fel på testet för att det kommit kiss på hela eller ingenting, men det kom ett så fint +. Och sen fick jag det ju svart på vitt dagen efter med CB digital.
Leandro - du är efterlängtad och älskad

Bild
Användarvisningsbild
Linda1981
Alltid online

BF: 100127

Inläggav moia » 28 maj 2009, 21:31

theevilactress: Mysteriet tätnar, gaah vad nyfiken jag är på om du får ett plus imorgon! Attans att jag åker till Stockholmo och inte har så mycket tillgång till dator i helgen... Fast vi åker iofs vid elva så jag kanske hinner kika in en sväng innan. Du testar väl tiiiidigt och rapporterar sen på en gång?!!! =D
BildBild

BildBild

BildBild

Bild
Användarvisningsbild
moia
Alltid online

Status: satsar på en trea

Inläggav theevilactress » 28 maj 2009, 21:34

Oj, Linda, du är verkligen otålig haha. Jag är så nervös, därför är det lätt att avstå till imorgon. Vill göra det helt rätt. Köpte testet idag, och gissa om den brände i väskan. Pheww..
Nu är det ju inte långt kvar tills man lägger sig och så fort jag går upp så ska jag pinka på stickan. Ja, alltså, jag går ju in på toan först. ;) En fördel och lite mer klass. hehe

Sitamoia, jag får väll gå upp tidigare för eran skull. haha :) Tror inte det blir några problem att komma upp den här gången. *biter på naglarna*
theevilactress
Alltid online

Inläggav Riza » 28 maj 2009, 21:59

Spännande att följa... hoppas det blir plus nu! :)
Själv ska jag testa imorgon om inget hänt då. Inte för att jag tror att det blir plus, men bara för att jag är så förbaskat nyfiken. Otålig är bara förnamnet !
Lycka till allihop!
Bild
Riza
Alltid online

Inläggav theevilactress » 28 maj 2009, 22:03

Tack, detsamma, Riza!!! Känner du ingenting alls, eller? Eftersom att du inte tror att det blir plus.
theevilactress
Alltid online

FöregåendeNästa

Återgå till Bli gravid