blä jag ger upp..

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Re: blä jag ger upp..

Inläggav BeeBii » 12 jan 2012, 22:33

Ja jag vet det att det är erat barn ändå isf men är det för svårt på vanligt sätt får man kanske ta den hjälpen ändå och sen tänka att det kanske tog sig när ni hade mys iaf. Jag menar hur vet man att det inte är så i slutänden? ;-)
Ja nu får vi försöka släppa minbebis och press stressen. Tror det känns xtra svårt nu när det verkar vara extremt många som blir gravida just nu!
Å andra sidan som min sambo sa igår är det nog bara bra om det dröjer lite med bebben för det lär bli trångt på bb och skolor för den här årskullen!
Vi får våra plus, nu måste vi hitta ett annat fokus en stund!
Kramar
Bild

Bild
Användarvisningsbild
BeeBii
Alltid online

BF: 121118
BIM: 120310
Status: Mamma till 2 <3 <3

Re: blä jag ger upp..

Inläggav MariaWallquist » 12 jan 2012, 23:29

hej ja får står att du tycker de känns som en evighet som ni försökt men mys å rå om varann. man kan ju fråga å be å få börja testa för att se om de är något för då kanske de släpper.vi gjorde så ja gjorde ägg lossnings test å ja hade ingen gjorde nog 4 sånna test,var helt förtvivlad ville ju så gärna ha mer barn med min nya sambo :( men så hur de va så börja ja må jätte dåligt å kände att nött va fel så ja gick tebaks te min doktor då visade de sig att ett mirakel hade intreffat vi väntade barn inte ett utan två. så älkade vän tappa inte hoppet ja skickar styrka å tänk te er kramar ge inte upp
Här är min blogg: Maria Wallquist - Tiobarnsmamma & farmor!
Jag heter Maria Wallquist och är en glad pratig 10 barns mamma och har även 1 älskat barnbarn. Varje måndag kl: 20:00 är jag och min familj med i Familjen Annorlunda vilket känns jättespännande.
Användarvisningsbild
MariaWallquist
Nykomling

Föregående

Återgå till Bli gravid