blod under ett par timmar

Diskutera graviditeten och stötta varandra. Här kan du skriva om graviditets ämnen som inte passar in på de andra alternativen

blod under ett par timmar

Inläggav hellielou87 » 23 mar 2016, 13:32

Hej, jag undrar om någon känner igen detta eller varit med om något liknande och vad det då var.

Jag skulle få min mens (enligt min mensapp) den 20/3, då 33 dagars cykel, men den 19/3 vaknade jag upp på morgonen och insåg att mensen kommit- en dag tidigare, inget konstigt alls då jag har väldigt oregelbunden mens. Blodet var precis som mensblod så jag reagerade inte på det alls.

4 timmar senare skulle jag tömma menskoppen, och där i finns inget över huvud taget spår av blod. Endast en vit flytning! Och efter det har jag inte sett ett endaste spår mer av blod, inget rosa, inget brunt. Har inte haft någon mensvärk varken innan eller efter detta blod som kom den 19/3.

Jag är helt förvirrad, någon som känner igen sig?
hellielou87
Nykomling

Re: blod under ett par timmar

Inläggav Missyris » 24 mar 2016, 15:15

Hej!

Du kan ha fått en nidblödning, dvs när ägget fäster i livmodern kan en liten blödning uppstå. Det gjorde det för mig i någon dag och jag tänkte precis spm du att nu kom mensen, men den kom aldrig riktigt igång. Jag tog ett gravtest som visade att jag va gravid.

Har du testat dig?
Bild
Missyris
Alltid online

BF: 160918

Re: blod under ett par timmar

Inläggav hellielou87 » 25 mar 2016, 12:06

Tack för ditt svar.

Jag tog ett test igår, mitt på dagen dock och tyckte mig se ett svagt streck, tog ett digitalt idag på morgonen och det visade "inte gravid"

Hade en blodstrimmig liten brun flytning igår och idag efter jag tog testet var det ljusrött blod på papperet, har fått molande nu med så det är säkert mensen som kommer på riktigt denna gången!
hellielou87
Nykomling

Återgå till Allmänna trådar om graviditet