blöder efter sex

Sex och samlevnad i allmänhet.

blöder efter sex

Inläggav adnama » 18 apr 2012, 22:42

någon som kan hjälpa mig med mitt problem ?

har en dotter på 2 år ihop med min sambo. å när jag blev gravid så tappa jag nästan helt sexlusten och det fortsatte efter jag fött med. så vi har sex VÄLDIGT sällan. men varje gång så blöder jag svagt efteråt. märker det ibland när det redan kommit så han fått på sig och ibland bara när jag torkar mig efteråt.
Men sen tar det inte slut utan jag får mens typ. så har jag det ett tag. har alltid haft regelbunden mens innan men efter födseln har den gjort lite som den vill. hade mens i 5 veckor en gång tex. men sen kan jag vara utan lika länge. men om sagt så fort jag har sex startar den igång. kan starta av sig själv också. va å gjorde cellprov för cirka 2månader sen å hon sa att allt där nere såg bra ut.

någon som har någon kommentar på detta ? =/
adnama
Stammis

BF: 100519

Re: blöder efter sex

Inläggav smulan_88 » 18 apr 2012, 23:18

Torra/sköra slemhinnor låt det som först...
Men efter att ha läst allt du skrev... Så? :wink:

Ursäkta som frågar :oops: (du behöver inte svara) men är det ordentligt "fuktigt" där nere när ni har sex?

Vet själv efter förlossningen att man inte blir fullt så "blöt" och att man är lite skörare/ömtåligare där nere, men det kompenserar vi bara med glidmedel...

Annars, har du sökt för det hos barnmorska..? För man bör väll inte gå runt och blöda i tid och otid så långa perioder sådär...

Du äter inte cerazette?? Kom att tänka på det nu, men syrran fick väldigt oregelbundna och nästan konstanta blödningar av de mini-pillerna.
Det som var sen var att hon fick fel ph/flora så hon åkte på svamp som tog väldigt lång tid innan det hav med sig, pga alla blödningar/mellanblödningar...

Hoppas du finner ditt svar! Kramkram
smulan_88
Alltid online

Status: Förlovad, har en liten dotter.

Återgå till Sex & Sånt