Blödning innan BIM

Plussa tillsammans! Träffa och diskutera med andra som vill bli med barn och som börjat försöka!

Blödning innan BIM

Inläggav Tigermoder » 25 feb 2021, 12:14

Hej,

I igår morse märkte jag av en ljusrosa blödning efter ett toa besök. Under dagen fortsatte jag att blöda sparsamt den övergick till att vara med röd i i färgen.
Har fortsatt haft sparsamma blödningar idag. Också så lite brunröda i färgen. Inga klumpar eller så i de som kommit ut. Behöver inte ha mens skydd eller liknande. Utan de som kommer ut är sparsamt som sagt. Testat negativ BIM-3

Lite datum mens 28/1.. ÄL. 13/2 ..BIM 28/2 den första rosa flyttningen kom 24/2. Jag har haft konstant små stickningar i tjejmagen speciellt höger sida å mått hyffsat illa på dagarna nu bättre på kvällen också väldigt känslosam. Jag brukar aldrig ha mensvärk och min mens brukar oftast vara sen om något aldrig tidig.
Vad tror ni någon som har haft liknande? Genombrottsblödning?
Tigermoder
Nykomling

Återgå till Vill bli med barn
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=preconception&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()