Annons:

Bruna flytningar flera dagar. Hjälp!! Hoppas någon har råd!

Plussa tillsammans! Träffa och diskutera med andra som vill bli med barn och som börjat försöka!

Bruna flytningar flera dagar. Hjälp!! Hoppas någon har råd!

Inläggav Popcornet » 25 dec 2018, 12:00

Nu behöver jag er hjälp! Sitter i en stuga med släkten och har ingen möjlighet att köpa graviditetstest :roll:

11 dagar efter ÄL (BIM -5) fick jag mörkbruna flytningar. Samma färg som mörk choklad, ganska torra, inte rinniga i alla fall. Det räckte gott o väl med trosskydd. Flytningarna höll i sig i tre dagar, sedan dess har jag bara normala ”ofärgade” flytningar. De försvann lika plötsligt som de kom.

Flytningarna tog slut på BIM-2. Idag är jag på BIM+4 (isf, om det inte var en väldigt kort, väldigt sparsam mens).

Jag vet inte vad jag ska tro. Var flytningarna istället för mens? Hur kan det bli så lite mens en månad isf? Jag brukar blöda massor, men både tampong och binda som skydd.

Kan jag vara gravid? Jag vet att vi hade sex på ÄL, men det känns såå osannolikt att vi skulle lyckats, och jag känner mig inte gravid ALLS.

Jag vet att jag borde testa, men har som sagt ingen möjlighet förrän om ett par dagar. Finns det någon annan som fått en sån märklig blödning och varit gravid? Tre dagar med mörkbruna flytningar låter väl absolut inte som nidblödning?

Vad kan svaret på gåtan vara? Det enda jag kan göra är att vänta på den ”riktiga” mensen, men den verkar inte vara på G, så på något sätt håller jag ändå tummarna för en bebis.

Hoppas på svar från någon som upplevt något liknande!
Popcornet
Nykomling

Återgå till Vill bli med barn
Annons: