Clearblue ägglossningstest blinkar

Diskutera symtom, tecken och tips vid ägglossning.

Clearblue ägglossningstest blinkar

Inläggav HoppasBebis2021 » 27 dec 2020, 19:11

Hej!
Jag testar clearblue advanced med dubbel hormonindikator för första gången.
Testade första gången lördag 19/12 och fick då tom ring (låg fertilitet), dagen efter 20/12 testade jag igen och fick då fast gubbe (maximal fertilitet). Blev förvånad för hade inte väntat mig det förrän slutet av veckan.
På onsdagen testade jag igen mest för att jag var nyfiken eftersom den gav fast gubbe så tidigt och fick då cirkel (låg fertilitet) men efter det (24/12, 25/12, 26/12 och idag 27/12) har jag fått blinkande gubbe varje dag. Enligt min app med tidigare beräkningar skulle min ägglossning varit den 25/12.
Vad händer? Nån som varit med om samma? Jag har testat med morgonurinen alla dagar och bara en gång om dagen.
HoppasBebis2021
Nykomling

Återgå till Ägglossning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=preconception&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()