Cytotec efter MA

Här får du stöd & tröst av andra som varit med om missfall.

Cytotec efter MA

Inläggav Skorpan78 » 15 aug 2015, 20:51

Konstaterade MA vid VUL i v 8. Det hade avstannat någon gång mellan v 5-6. Skulle avvakta blödning men ingenting hände så jag fick 3 st Cytotec som jag skulle ta till helgen.

Idag kl 0830 tog jag dem. Började känna rätt intensiv mensvärk redan efter en halvtimme. Tog 2 alvedon och 1 Ipren. Lite senare även en halv Citodon för jag var rädd att det skulle bli värre. Började småblöda vid kl 11 och har gjort det fram till nu kl 2030. Inte mer än min vanliga mens (jag blöder så mycket första dagen att jag måste jobba hemifrån) och definitivt inte samma smärta som vid min vanliga mens.
Det har alltså gått 12 timmar och inget blodbad, inga klumpar, inget kräkande av smärta.. Så många skräckhistorier som man löser om här. Alla gjorde mig vettskrämd inför jag skulle ta tabletterna men nu är jag vettskrämd över att det inte kommer ut som det ska pga att jag inte har ondare och blöder mer!
Eller kommer jag vakna i en pöl i sängen i natt med helvetisk smärta?
Vad är era erfarenheter av Cytotec?
Användarvisningsbild
Skorpan78
Stammis

BF: 120209
Bor: Hornstull

Re: Cytotec efter MA

Inläggav Skorpan78 » 16 aug 2015, 16:02

Dag två: inga blödningar under natten och sparsamt på morgonen. instort sett inget under hela dagen. Klarar mig med trosskydd. Ingen värk.
Användarvisningsbild
Skorpan78
Stammis

BF: 120209
Bor: Hornstull

Återgå till Missfall