Det går inte att ändra i inlägg!?

Här hittar du kategoriserade frågor och svar besvarade utav minbebis och minbebis medlemmar.

Det går inte att ändra i inlägg!?

Inläggav moia » 05 maj 2010, 11:21

Hejsan!

Tidigare har det gått att ändra i/redigera inlägg man gjort tidigare, men det fungerar inte nu. Hopplöst att behöva skriva en massa nya meddelanden om man missat något eller skrivit fel. Kan ni återinföra möjligheten att redigera sina egna tidigare inlägg? Skulle vara mycket uppskattat.

/sitamoia
BildBild

BildBild

BildBild

Bild
Användarvisningsbild
moia
Alltid online

Status: satsar på en trea

Re: Det går inte att ändra i inlägg!?

Inläggav soffilina » 27 jun 2010, 19:29

jag tycker den lilla stunden är alldeles för kort på detta forum... jättesynd om man bara vill lägga till nått, eller tex ser att man skrivit fel åså.
min blogg: http://soffilina.blogg.se
mammatankar, vardag och en himla massa Kerstin <3

BildBild
Användarvisningsbild
soffilina
Alltid online

BF: 100807
Status: mamma till finaste Kerstin född 100814 :)

Re: Det går inte att ändra i inlägg!?

Inläggav moia » 27 jun 2010, 23:53

Jag menar i vanliga inlägg. Tycker också stunden som man har för att ändra på är alldeles för kort, om det nu finns en sådan stund. Jag brukar märka att jag skrivit något konstigt, eller vilja lägga till något, precis när jag skrivit ett meddelande. Jag klickar på ändra och gör mina ändringar, men när jag sedan ska posta dem så får jag inte det.

På vimedbarn fungerar det utmärkt att ändra sina inlägg i efterhand. Vet inte varför det skulle behöva vara tidsbegränsat här.
BildBild

BildBild

BildBild

Bild
Användarvisningsbild
moia
Alltid online

Status: satsar på en trea

Återgå till Forum & Synpunkter