Annons:

EFTERLYSNING:INTERVJU – ÖVERRASKNING SOM GRAVID?

Här träffar du andra föräldrar till barn födda samma år, regnbågsfamiljer, utlandsföräldrar mm.

EFTERLYSNING:INTERVJU – ÖVERRASKNING SOM GRAVID?

Inläggav ReporterElin » 07 okt 2014, 14:29

Hejhej!

Jag heter Elin och är reporter på en av Sveriges största tidningar för kvinnor. Just nu jobbar vi på en specialtidning, Vänta barn heter den, och tillsammans med ett jobb som tar upp vanliga frågor kring en graviditet skulle vi vilja ha en enkät med nyblivna föräldrar/gravida som vill ställa upp med namn, bild och en liten fundering.

Vilka kroppsliga eller psykiska förändringar under graviditet, förlossning eller första tiden efteråt önskar du att du hade vetat om innan? Vad kom som en överraskning? Vad önskar du att någon hade berättat för dig eller folk hade pratat mer om och varför? Upplys blivande mödrar genom att berätta själv i amelia Vänta barns enkät. Mejla mig gärna på elin.borjesson@amelia.se så berättar jag mer. :)
ReporterElin
Nykomling

Re: EFTERLYSNING:INTERVJU – ÖVERRASKNING SOM GRAVID?

Inläggav smulan_88 » 07 okt 2014, 19:47

Har "inte tid" att maila :wink: men något som man aldrig eller sällan pratar om är just konsten att amma. Det är jättesvårt!! Tror att de flesta har uppfattningen om att det är så lätt... Eller så ger man dem bara ersättning. Men det är en konst att lära sig amma och ställa in produktionen till bebisen. Jag har sagt en sak efter första barnet för att inte andra mammor ska ge upp. Men de fyra första veckorna kan vara ett helvete. Sen släpper det :wink:

Men jag hoppas att ni belyser detta då man sällan pratar om olika svårigheter, och hjälpmedel vid amning. Med vänliga hälsningar Julia
smulan_88
Alltid online

Status: Förlovad, har en liten dotter.

Återgå till Min bebis föräldragrupper
Annons: