Jag tycker det är skitkul!!!!!!! Håller alla tummarna att det går bra framöver och att dom får vara ifred. Det är en riktig kärleks saga o man ser hur mycket dom älskar varandra. Helt underbart! Hi hi man blir ju inte mindre sugen på en liten nu
Hörde på tv att hennes förlossningsrum stått och väntat på henne i flera månader. Är det därför jag fick föda i ett akutrum då det inte fanns lediga rum?
Ja det är kanske något som sjukhuset har stått för i sådant fall. Jag tror inte det är Victoria som önskat det. Utåt verkar det som att de har bett om att få det så vanligt som möjligt kring förlossningen. Hur gick det för dig då?
Det gick hur bra som helst och den enda skillnanden mot då jag födde i ett förlossningsrum var att ingen bm eller sköterska hittade i skåpen. Alla som skulle ha tex handskar letade i alla skåp innan dom hittade, ha ha. Sen fick jag ligga kvar i det rummet några timmar eftersom det inte fanns plats på bb. Det problemet hade ju inte Vickan ...
Nej hon hade ju inte det... Ganska lustigt att de inte hittade i skåpen bara för att det var akutrum eller var det kanske inte ett "förlossningsakutrum"?