någon som vill prata, är 18 år och troligen gravid har inte testat mig ännu eftersom att jag inte är i 4 veckan ännu. Har ingen pojkvän eller så eftersom att de hände utomlands. Jag vågar inte prata med mina föräldrar eller vänner om detta.
jag förstår hur det känns och har varit i samma situation som dig, fast när jag var 16 år, nu är jag 36 år och gravid med vilje. jag pratar gärna med dig om du vill.
du missar väl inte läsa bästa mammabloggen, för dig som tycker om tips, gratissaker, events, aktiviteter, tävlingar och en hel massa annat bra för dig som är gravid, mamma eller pappa
du missar väl inte läsa bästa mammabloggen, för dig som tycker om tips, gratissaker, events, aktiviteter, tävlingar och en hel massa annat bra för dig som är gravid, mamma eller pappa
jag tänker inget alls just nu, klart att de skulle vara opassande att få ett barn nu men jag vet inte om jag skulle klara en abort. Får se var testet visar innan jag orkar tänka på det.. min mens borde komma nästa vecka men den är aldrig riktigt regelbunden..
Hej jag kan gärna prata med dig. Ova sätt hur det går och hur du bestämmer dig för att göra så kommer du att klara av det. Man kan klara sig själv utan en kille också ju bara man vill. Dina vänner är dom du ska vända dig till om du litar tillräkligt på dom.
Själv kan jag ju säga att ajg var gravid när jag var 15år gammal och killen ville inte veta av mig eller barnet:( men jag hade bestämt mig för att ha kvar barnet. Men i vecka 7så fick jag missfall som jag sörjer en idag och tänker på att jag skulle kunna ha haft en 5åring nu vid min sida.
Man klarar allt bara man vill och har kompisar specielt som stöttar en.