Ensamstående gravid och sugen på att resa???

För alla ensamstående föräldrar.

Ensamstående gravid och sugen på att resa???

Inläggav tiia » 22 jun 2009, 11:07

Jag är en tjej på 25 år. Är ensamstående gravid i v. 16.

Jag älskar att resa och skulle mer än gärna vilja göra en resa till innan jag får mitt lilla knyte :)
Men tyvärr så har jag ingen att resa med,min 3 bästa vänner har redan varit utomlands i år.

Älskar sol o bad och vill då såklart åka till ett land med värme!!

Sitter du i samma situation som jag??? Hör av dig så kanske vi kan göra en resa ihop!! Hade då såklart varit toppen om vi kunde träffats innan, jag bor i södra Sverige. Att flyga från Gbg, Malmö lr Köpenhamn.....

Hälsn Tiia
Bild
tiia
Alltid online

BF: 091214

Re: Ensamstående gravid och sugen på att resa???

Inläggav jennsa » 28 jun 2009, 10:46

Hej!
Jag ær en ensamtsående mamma som precis har separerat med pappan till mitt barn. Ælskar ochså att resa, det ær de bæsta som finns!! Så absolute ær jag øppen før førslag=) Jag ær 21 år gammal och bor i værmland! Hær gærna av dig. mvh/jennsa
jennsa
Nykomling

Återgå till Ensamstående föräldrar
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=family&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()