Twetz skrev:Har varit med i samma sits och hon var väldigt grov i munnen och hotade med det ena och det andra. Har hon gjort någonting rakt emot dig?
Om man ser det från hennes sida kanske hon ser dig som ett hot. Behöver inte betyda att hon har känslor mot mannen din utan mer att hon känner sig hotad när det kommer till deras gemensamma barn och istället för att vara lugn och prata om det så agerar hon våldsamt istället.
Sen att hon försöker vända barnen emot honom kan också vara pga att hon känner sig hotad. Kanske tror barnen kommer bli närmare dig och hon kanske inte gillar tanken, så genom barnen sätter hon press på mannen, desperat försök att få ut nått ur det.
Visst för en som står på utsidan kanske det ser helt sjukt ut. Det gjorde det för mig. Det var först efter jag och mitt ex gjorde slut som hon kröp fram och berättade allting för mig. Jag säger inte att det nu är så denna kvinna känner hon kanske bara är elak. Men kan bara vara nått att tänka på.
Vi vet om att hon mår dåligt och har väldigt dålig självförtroende osv och många runt henne tycker att hon borde få hjälp för det är inte bara i den här situationen som hon beter sig såhär.
Sen förstår jag precis hur du menar och tankarna har slagit mig många gånger att det kan vara så men just i det här fallet är det svårt att tro det.
Tyvärr så har hon sagt saker mycket bakom min rygg eller de gånger då jag hållit mig undan så absolut inte mycket direkt emot mig.