theevilactress: Jo, man kan bli riktigt trött ibland när man inte vet vad man ska göra. Mirandas mage har blivit mycket bättre, vilket känns helt underbart!
Undra om Helena fått bebis, spännande, det var länge sen hon var inne här
Kenny här går på både semper droppar och minifom, men ge mer droppar än det står, endel rekomenderar att ta lite fler.. så vi ska testa det, han ligger så mkt och gnyr och skriker över magont! Plus att han inte får någon sömn av att han har så ont.. men kan vara kolik här..
sen har jag slutat amma jag, har haft sådan problem, plus bröstinfektion.. så nu är det piller igen.. suck.. men kenny fick receptbelagt ersättning utan mjölkprodukter.. bara testat i 2 dagar.. men han sover lite längre om nätterna, men magontet har inte slöppt riktigt.
Hallå igen alla; inte varit inne sedan Albin kom:-) Hade också glömt lösen, så jag fick börja om. Så kul att se att allt gått bra för de flesta härinne. Jag hade en lååång förlossning; 2,5 dygn, men sedan kom han 3340 gram o 51 cm; gick över fyra dagar, så 2 mars blev det till slut.
Hur har ni det hemma, går allt bra? Jag har lite problem med att han har svårt o somna i spjälsängen själv; men det är väl ingen panik; han är ju ff ganska liten:-) Tips någon?
12-13 mars! Berättade på jobbet igår med så nu kan man riktigt pusta ut... Har dock mått mer dåligt den här gången så det har varit väldigt jobbigt med lilltjejen samtidigt då min sambo jobbar i Norge mån-tors + att han inte haft någon semester i sommar... Jag hoppas att illamåendet försvinner illa kvickt o att energin kommer tillbaka!!!