Fler unga gravida/mammor??

Här träffar du andra unga gravida!

Fler unga gravida/mammor??

Inläggav Daniella_ » 15 jan 2008, 22:05

Är 18år och letar efter andra unga gravida/mammor i min ålder att prata med om allt möjligt.. Hade varit extra roligt om man kom från malmö trakten då man hade kunnat träffats och fika :D ..
Daniella_

BildBild
Användarvisningsbild
Daniella_
Alltid online

Inläggav mary » 15 jan 2008, 22:08

hej jag är 16 år och gravid, bor tyvärr i sthlm... jag försöker också hitta andra unga gravida, så vi får se om det finns några.
BildBild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
mary
Alltid online

Inläggav Daniella_ » 15 jan 2008, 22:17

synd att man ska bo så långt ifrån men man kan ju alltid skriva till varandra här oxå :D ser att du är lite mer än en vecka längre än mig har du börjat känna av sparkar än? jag har inte i alla fall inte vad jag vet (har kännt av något där inne ibland men har inte balltid varit säker på att det är bebben)
Daniella_

BildBild
Användarvisningsbild
Daniella_
Alltid online

Inläggav mary » 15 jan 2008, 22:23

jag började känna första rörelserna för ca3 veckor sen så det är säkert din bebbe. jag var inte heller säker på om det var bebben men på ul så kunde jag konstatera att jag kände sparkarna jag såg skärmen.

hur har du det med kompisarna och så (om du har berättat) alltså hur reagerade dom. mina kompisar har tagit ett avstånd från mig(känns det som)
BildBild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
mary
Alltid online

Inläggav Daniella_ » 15 jan 2008, 22:30

Ja ska ju på ultraljud på torsdag så då blir det mer verkligt väl :wink: ...jag har berättat för kompisar (går ju fortfarande i skolan sista terminen) och dom är glada för min skull och bryr sig faktist jätte mycket..men jag kan inte tänka mig att jag kommer umgås med dom så mycket efter bebisen kommit.. dom kommer ju ha sina liv med fest och sova hela dagar och sola och bada .. typ allt jag inte kommer kunna göra men jag kommer ha det bättre för jag och min pojkvännen kommer ha vår bebis hos oss att mysa med :D och det e mycket bättre tycker jag..
Daniella_

BildBild
Användarvisningsbild
Daniella_
Alltid online

Inläggav mary » 15 jan 2008, 22:44

det blir mer verkligt efter ul, då har man iaf fått en "bekreftelse" på att det är ett liv inne i magen. jag hoppade av skolan (hade precis kommit in på tyvärr fel gymnasie när vi ficka reda på det)
hur bor du då? alltså eget med pojken eller?
jag och min pojkvän bor hos mina föräldrar (pojken flyttade in för ca3 år sen)
nä men nu ska jag gå ut med hunden och så men vi får se om vi hörs imorn, skulle va kul!
ha det!
BildBild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
mary
Alltid online

Inläggav Daniella_ » 15 jan 2008, 23:02

okk...just nu bor vi i en liten tvåa men vi ska snart flytta till en stor trea...ja jag ska gå och lägga mig nu har varit vaken sen 5 imorse vakna samtidigt som pojken vakna och kunde inte somna om efter han gick till jobb...men då är det väl rätt tryggt med mamma i närheten alltid det kan vara skönt i och med det är första barnet kommer själv bara bo några hundra meter ifrån min mamma så hon finns alltid nära till hands :) ..
Daniella_

BildBild
Användarvisningsbild
Daniella_
Alltid online

Inläggav mary » 16 jan 2008, 13:39

det är jättebra med mamma men jag vill lixom ha ett "eget" liv med min fam, och kunna gå till mamma när jag känner för det och inte när bara hon känner för det.... sen skulle det vara skönt att inte behöva va orolig att man inte ska få platts i rummet, har ett rum på ca 12 kvm.... men men...
har du också jättesvårt att somna om du har vaknat på morgonen?
hee hee jag har skit svårt med det...
BildBild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
mary
Alltid online

Inläggav Daniella_ » 16 jan 2008, 15:03

Ja i och för sig kan förstå de min mamma är bäst älskar henne av hela mitt hjärta hon ger bra råd och så men ibland kan hon bara bli FÖR mycket.. ja det är jätte svårt att somna om igen efter man vaknat men man känner sig ändå trött brukar ligga kvar länge efteråt och ligga i värmen under täcket (älskar att sova)... :)
Daniella_

BildBild
Användarvisningsbild
Daniella_
Alltid online

Inläggav gotlandsflikka » 16 jan 2008, 15:10

ja är en 18 åring som ska ha om 5 veckor:)
:)
gotlandsflikka
Stammis

Nästa

Återgå till Ung och gravid
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()