Flytta till Åland?

Här diskuteras allt möjligt.

Flytta till Åland?

Inläggav Cille » 27 okt 2012, 21:57

Hej alla!

Jag är gravid i vecka 20 och har väl egentligen ganska länge tänkt på om man ska flytta till Åland. Bland annat hade jag tänkt att studera där.

En vän bor där sedan några år tillbaka och tycker att stället är toppen. Mina besök där säger detsamma, dessutom verkar det vara det perfekta stället för en barnfamilj.

Är det någon här som har några erfarenheter? :)
Cille
Stammis

BF: 130315

Re: Flytta till Åland?

Inläggav trudy » 31 jan 2013, 13:59

Hej Cille!!!

Va länge sedan du skrev här men jag vill kolla hur du gjorde, om du flyttade eller om du väntade ett tag till.

Har inte själv flyttat långt någon gång med familjen. Så jag vet inte hur skilnaden blir.
Bild

BildBild

Bild
trudy
Alltid online

BF: 210813
Status: Sambo

Återgå till Allmänna trådar föräldrasnack
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=family&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()