Försöker bli gravid - temperatur

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Försöker bli gravid - temperatur

Inläggav Morotssoppa » 18 jun 2015, 15:24

Gaah!! Jag blir knäpp av allt det här. Som många andra så är jag och min man mitt uppe i barnverkstan, och just nu väntar vi på BIM som är den 29 juni. Tiden går sååå långsamt. Jag tar temperatur, kollar sekret och ägglossningstest. Men nu är jag förvirrad för min temperaturkurva ser så konstig ut..

Jag fick plus på ägglossningstest den 10 juni, och det märktes även på mitt sekret att det var dags för ägglossning. ÄL-sekretet höll i sig ett par dagar efter det, fram till fredag tror jag. Men enligt min temperatur så ser det ju nästan ut som att jag inte haft ägglossning eller ägglossning väldigt sent, mycket senare än vad testet visade Är det någon som kan hjälpa mig att tyda detta? Har nu fått två låga temperaturer i rad, och annars brukar min temperatur hålla sig stadigt hög fram till mens.

Blir så förvirrad :/
Bilagor
image.jpg
(91.38 KiB) Inte nerladdad än
image.jpg
(91.09 KiB) Inte nerladdad än
image.jpg
(94.51 KiB) Inte nerladdad än
Morotssoppa
Nykomling

Re: Försöker bli gravid - temperatur

Inläggav Morotssoppa » 19 jun 2015, 08:20

Nu har min temperatur höjts igen, till 36,76! Kan dippen ha varit ägget som fäste?
Morotssoppa
Nykomling

Re: Försöker bli gravid - temperatur

Inläggav lillamee » 05 nov 2015, 14:11

Nu är det ju ett tag sen, men är du kvar Morotssoppa?
Hur gick det sen?
Jag tycker att det var intressant om den där dippen betydde något för jag har en liknande dipp några dagar efter min äl. sen höjdes det igen.
Användarvisningsbild
lillamee
Alltid online

Bor: Liten ort

Återgå till Bli gravid
Annons: