Gastroskopi

Kom iform, peppa varandra för en bättre hälsa!

Re: Gastroskopi

Inläggav mallan29 » 01 okt 2010, 12:14

Ok. Jag skulle inte göra det utan lugnade. Men det är ju flera stycken här som gjort den utan lugnade, och det verkar ha gått bra ändå. :D
mallan29
Alltid online

BF: 110508

Inläggav J7973 » 15 okt 2010, 08:16

Ville bara berätta att jag nu har gjort min gastroskopi och jag gjorde den med bedövning i svalget men utan lugnande. Det var äckligt, otäckt och jobbigt, men inte så pass att jag valde lugnande. Hade jag velat ha det under undersökningens gång hade jag bara behövt vinka för de hade förberett så att de bara kunde spruta in.

Läkaren sa att allt såg bra ut, tog lite prov som hon skickade till analys men trodde inte att de skulle visa ngt. Hon trodde, liksom jag, att min besvär beror på min galla.
J7973
Stammis

Inläggav mammaknasboll » 15 okt 2010, 08:53

skönt att höra att det "bara" beror på din galla, alltid en lättnad efter man kollat upp det, på ngt vis blir det lättare att hantera, även fast det är jobbigt på sitt vis.
mammaknasboll
Stammis

Föregående

Återgå till Hälsa & motion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=family&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()