Skönt att hitta folk som också har det kämpigt. Är just nu inne väldigt mycket i en skitperiod.. Vårt läge är dock inte som ditt.
Har en alldeles underbar sambo, han älskar sonen och hjälper till mycket med honom, hushållet är han också fantastisk med. Men.. Vi har lite svårt att få egentid, blir ofta dålig stämning och även om vi aldrig bråkar så utbryter diskussioner och gnäll. Här är det jag som vill ha sex och vill gärna att han tar initiativ men det gör han icke, han sover..
Han menar på att vi måste lösa det för att han inte vill ha det såhär. Men han har inga förslag på hur det ska göra. "Vi ska vara glada" säger han.. Han är mycket för pussar och jag föredrar kramar, i perioder med noll sex tappar jag också lusten för pussar osv. vilket han har svårt att acceptera. Vi har liksom tappat bort varandra en smula.
Han får åka på firmafester, julbord osv medan jag aldrig kommer ut. Jag får om jag vill men han vägrar ju inse att jag inte har någon att umgås med, jag har bara honom! Och jag vill ju så hemskt gärna vara med honom..
Dessutom kämpar jag för att hålla kostnaderna nere osv. Han förstör det genom att småhandla och köper lite vad han vill hela tiden. Tar ingen hänsyn till att jag sliter för att handla billigt. Han vägrar inse att det är tufft att ha en ettåring om dagarna och tycker att jag mest sitter framför datorn.
Våra situationer är egentligen helt olika om man tänker efter. Men samtidigt är det så jobbigt för oss båda. Jag skickar en liten kram och hoppas på att det löser sig. Varför är han så ointresserad? Det känns ju lite som att det är där problemet ligger. Han måste ju vara intresserad av sitt barn? Mer än bilarna menar jag.. Inser han hur du känner?