Annons:

Gratis saker

Fick du barn i mars 2013? Här träffar du fler föräldrar!

Re: Gratis saker

Inläggav madddee » 06 dec 2012, 10:40

ahaaa, utan påse, ja det kanske man kunde haft juu! När vi gjorde om i tvättstugan (där vi har skötbordet) så fick vi ingen plats för den ändå, så den fick åka ut... ;)
Bild
Bild
madddee
Alltid online

Bor: Kållered
Status: Stolt mamma till Emil och Viola!

Inläggav elinelin90 » 06 dec 2012, 15:44

Jag tyckte kronans babypaket var bra! Men gillade även apoteksgruppens för där fick man 3 stycken tidningar som jag tyckte var riktigt bra :) (gratis är ju alltid gott enligt mig, trots att det kanske bara är mindre prover man får!)

Allt för föräldrar så gillade jag endast tidningen och kupongen på kappahl med gratis body och rabattkupong. Gick och hämtade en body idag och köpte en stickad overall och de blev vara 172 kronor med kupongen så det tyckte jag var värt!

Sedan kan jag tipsa om att på jollyroom.se kan man köpa ett startpaket med en blöjhink från Korbell med refill i som räcker till ca 240 blöjor, en nappflaska, en napp, amningsinlägg och några mer saker för endast 129 kronor! :D
Det är ju inte gratis men väldigt billigt! På den blöjhinken tipsar dem om att man kan använda den till vanliga sopor när blöjtiden är över, så jag antar att man borde kunna vända vanliga påsar på något sätt :)
elinelin90
Alltid online

Bor: Västerhaninge
Status: Mamma till Chase 20130325

Inläggav madddee » 06 dec 2012, 16:54

Här kommer lite länkar:

Gratis gravidbox via apoteksgruppen:
babytobe.se

Beställa gratis MAM-napp 0-6 mån via deras facebook-grupp:
https://www.facebook.com/MAMBaby/app_259618087440294

Go-boken har lite gratispaket också, men de är lite luriga, för man tecknar samtidigt en prenumeration på deras bokpaket, så om man är snabb sen så kan man gå in på "mina sidor" och avboka de efterföljande paketen och avbeställa prenumerationen. Det gjorde inte jag dock så jag fick betala ett antal paket innan jag tog tag i det. Dock är en del av de böckerna jag ofrivilligt köpte därifrån några favoriter nu så det är ju inte helt kasst ;) men kanske en utgift som man inte riktigt räknat med i den situationen :P kan vara bra att veta iallafall om man beställer deras paket!
Bild
Bild
madddee
Alltid online

Bor: Kållered
Status: Stolt mamma till Emil och Viola!

Föregående

Återgå till Marsbarn 2013
Annons: