Gravid efter p-stev

Här träffar du andra föräldrar till barn födda samma år, regnbågsfamiljer, utlandsföräldrar mm.

Gravid efter p-stev

Inläggav önksan » 07 jun 2010, 21:36

jag och Min kille vill nu har barn ingen. vi gode en abort :( för 4 månder sen. och då satt jag in en p-stev som jag tog ut den 14 april. sen åtar jag p-piller. sen så vat det mycket skit med skolen så jag åt bara varena dag. sen nu har jag sluta helt. sist tog det 7 månder. men nu hoppas vi att det kommer gå lite fortader. en att får väntna.
nogen mer en jag som känner att dom vill ha barn fast som nyss kort en abort :?:
önksan
Nykomling

Re: Gravid efter p-stev

Inläggav mamelie » 07 jun 2010, 21:47

vet inte vad jag ska skriva riktigt, eller formulera mig för att det ska låta bra.
hur gammal är du? tänk över situationen igen, varför gjorde du abort? ingen vill såklart vara med om en till abort, men tänk om du ångrar dig igen?

hoppas de går bra för er vilket som, lycka till!
12/5 2009, V 8 MA

Bild
mamelie
Alltid online

BF: 101030
Bor: Katrineholm
Status: längtansfull :-)

Re: Gravid efter p-stev

Inläggav önksan » 08 jun 2010, 19:53

mamelie skrev:vet inte vad jag ska skriva riktigt, eller formulera mig för att det ska låta bra.
hur gammal är du? tänk över situationen igen, varför gjorde du abort? ingen vill såklart vara med om en till abort, men tänk om du ångrar dig igen?

hoppas de går bra för er vilket som, lycka till!

jag vill inte säga just nu mår piss av det. men det har med min AD/HD att gör vill inte gå in på med vad det är.
önksan
Nykomling

Återgå till Min bebis föräldragrupper