Annons:

Gravid eller inte gravid?

Välkommen till Minbebis, skriv en kort presentation om dig själv för att komma igång här i Nykomling!

Gravid eller inte gravid?

Inläggav Klouise » 19 sep 2016, 12:20

Hej, jag har en fråga till er och vill veta om någon har vart med om liknande.
Idag är jag på BIM +5. Jag har alltid haft regelbunden mens. Förra helgen den 10 september fick jag en blödning som jag trodde var en början på min mens. Den kom blod på pappret när jag va på toaletten så satte in en tampong. Hade ont i magen. Men sen när jag skulle byta tampong 1 timme senare så hade de inte blödigt mycket. Jag brukar va tvungen att byta tampong en gång varannan timme första tre dagarna. Men hela söndagen så blödde jag också super lite. Och på måndagen/tisdagen va de bara ljusrosa flytningar. Nu är hela min mens period över och inge känn på att mensen ska komma. Jag har haft ont i brösten i 3 veckor och vart yr samt mått illa till och från. Tog ett test senast den dagen min mens skulle ha kommit men de visade neg. Nu vågar jag inte testa för ofta igen då jag inte vill hoppas på för mycket. Men jag och min sambo hade oskyddat sex under min ägglossning. Jag undrar är de någon som har plussat sent?
Klouise
Nykomling

Återgå till Nykomling
Annons: