Gravid eller stress????

Plussa tillsammans! Träffa och diskutera med andra som vill bli med barn och som börjat försöka!

Gravid eller stress????

Inläggav evelinaa92 » 20 jul 2018, 14:49

Hej alla fina!

Jag har en fundering och hoppas ni kan hjälpa mig. Jag kanske är gravid, jag ska köpa test såklart men jag behöver prata med andra om detta också! Okej, så förra veckan så svullnade min mage upp så fort jag åt eller drack och den spände rejält. Har även haft halsbränna varje dag i säkert 2 veckor, jag mår illa, har varit väldigt trött och haft problem med huvudvärk. Mitt kissande ska vi inte ens snacka om, att kissa 4-5 gånger inom loppet av 35-40 minuter har inte varit ovanligt! Jag tycker synd om min älskade sambo som behövt stå ut med mina humörsvängningar.
Idag fick jag en flytning med små små blodstrimmor i sig och nu sticker det lite samt svider i underlivet.

Det jag funderar på ÄR - gravid eller stress? Jag har absolut ingen aning. Har ingen ork att sticka och köpa test nu och därför vill jag bara prata av mig. Jag tänker att det kanske ägglossning också, så jag tänkte ta ett sådant test. Jag har förövrigt oregelbunden mens :)
evelinaa92
Nykomling

Återgå till Vill bli med barn
Annons: