Annons:

Gravid- MEN min kille ska åka iväg på utlandsjobb 3 månader?

Här träffar du andra föräldrar till barn födda samma år, regnbågsfamiljer, utlandsföräldrar mm.

Gravid- MEN min kille ska åka iväg på utlandsjobb 3 månader?

Inläggav jejjen87 » 09 nov 2011, 19:52

Jag vet inte vad jag ska göra?+ vet inte om jag ska säga nått eller inte.. till han eller till min familj.. Jag har precis träffat denna killen vi har endast träffats i en månad nu.. Jag har ätit p piller men blev ändå gravid.. Jag vill inte göra abort för är rädd att jag inte ska få några fler chanser då..

det värsta är att han ska åka i väg till afganistan i tre månader nu.. ska jag vänta med att säga nått?? ska åka till han nu i helgen igen..
jag vill inte förstöra nått mellan han och mig, samtidigt som jag inte vill att han ska tänka på detta när han är utomlands?? det kan ju vara så att jag kan få missfall också det är väl ganska vanligt de första månaderna. så jag kanske ska vänta??

Snälla kan ni ge mig lite goda råd eller tips.. Jag vågar inte prata med någon jag känner just nu... :(
jejjen87
Nykomling

Re: Gravid- MEN min kille ska åka iväg på utlandsjobb 3 månader?

Inläggav Cayenne87 » 10 nov 2011, 02:53

Du verkar ha bestämt dig för att behålla barnet och då måste killen få veta det oxå. Sen skulle jag tycka att det är bättre att han får veta det så snart som möjligt. Det kommer nog bara bli jobbigare för dig om du väntar. Visst finns alltid risken för missfall men de flesta graviditeter går trots allt bra. Sen även om du skulle få ett missfall så är det kanske skönare om han vetat om att du varit gravid?
Lycka till och hoppas allt går bra!
Bild

Bild
Cayenne87
Alltid online

Status: Väntar vårat andra barn <3

Re: Gravid- MEN min kille ska åka iväg på utlandsjobb 3 månader?

Inläggav jejjen87 » 10 nov 2011, 09:41

Okej.. det låter vettigt, känns bara som en väldigt konstig situation.. hade ju varit en annan sak om vi kännt varandra ett tag.. Men jag kommer berätta det nu i helgen då vi ses. tack för ditt råd :)
jejjen87
Nykomling

Återgå till Min bebis föräldragrupper

Annons: