Gravid utan symptom?

Illamående, ultraljud & sparkar, här diskuteras graviditet.

Re: Gravid utan symptom?

Inläggav jemije » 19 dec 2008, 21:42

Tack för en hoppfull tråd, detta är precis den läsning jag behöver nu :D .

Är på dag 18 och väntan på BIM (29/12) känns lång. Försöke att inte känna efter hela tiden men det är svårt, man vill ju så gärna bli gravid...

Men att läsa svart på vitt att ni faktiskt är flera som plussat utan symptom innan gör att det känns hoppfullt!

Ska försöka slappna av nu och tänka att jag kommer att plussa och att jag är en sådan som inte får symptom innan BIM!
Bild
jemije
Stammis

Inläggav terez » 28 dec 2008, 10:06

plussade igår efter att gått 26 dagar över bim, testat säkert 5-6 gånger men negativt...
Men så plötsligt kom det ändå ,har liksom känt på mig att det är nåt där fast enda tydliga tecken är små ryckningar i magen, lite ömma bröst, varit trött från och till( var sjuk tidigare så tänkte inte mycket på det) ...

Men det roliga va mesam jag plussat fick världens konstigaste drömmar =)
borde ligga runt v 6-7 nu enligt förra mensen...
terez
Stammis

BF: 310809

Inläggav annasara » 28 dec 2008, 12:42

Många som är låghormonare ser jag :D GRATTIS Terez och alla andra som plussar!
annasara
Rådgivare Minbebis

Inläggav vambi » 25 dec 2013, 02:56

hej, jag blir snart galen(eller galnare) jag har världens mage, väger dock inte mer än förut, mår illa nästan jämt, och har huvudvärk ganska ofta och nu ingen Äl alls, men inget plus och jag hade sex oskyddat den 26november, kan jag va gravid iaf? och hur sent fick ni plusset? enligt vad jag räknat ska jag om gravid vara i vecka 5 :oops:
vambi
Alltid online

Föregående

Återgå till Gravid forum
Annons: