Gravstickor, hur tydligt måste de visa två streck?

Träffa andra som har svårt att bli med barn här.

Re: Gravstickor, hur tydligt måste de visa två streck?

Inläggav Oxygen » 12 nov 2009, 18:45

tänk dig när de ilar i tänderna.... molande har man i magen... känns som ont vid mens men egentligen inte ont utan mer obehag. lite kännningar. småvärk hehe. sticker ek hugger som du sa.. moler haha

blä ja vill testa. men nej nej nej FY mig
BildBild

Bild
Användarvisningsbild
Oxygen
Alltid online

Status: Förlovad med sambo, lycklig o MAMMA!!

Inläggav MalinM » 12 nov 2009, 18:46

ja men då molar det nog mer under äl än under mens, haha :wink:

testa!!! haha, nej men testa inte om du inte vill, vet själv hur det är att vara sjukt sugen på att testa men är rädd för att bli besviken. :wink: men jag hade testat, för annars hade det varit det enda jag tänkt på... haha ;)
MalinM
Alltid online

Bor: Trelleborg
Status: Lyckligt Gift :)

Inläggav Oxygen » 12 nov 2009, 18:49

hehe kanske i helgen. men de är nog bara dumt att testa före jag har bim om ja redan nu har en dålig känsla... då kan de kanske vara ett dumt svar ja får bara för ja är ute för tidig el ja... du fattar
BildBild

Bild
Användarvisningsbild
Oxygen
Alltid online

Inläggav MalinM » 12 nov 2009, 18:51

ja jo jag fattar. hoppas du får ett stort fett plus i helgen :D du måste logga in direkt och berätta då! haha
MalinM
Alltid online

Inläggav Oxygen » 12 nov 2009, 18:56

jadå ja lovar att skriva så fort jag vet minsta lilla oavsett jag är osäker el inte...

ni här är fan de enda jag har att prata med eftersom vi hemlighetshåller detta för alla. vi orkar inte prata med folk om det snarare el bli ifrågasatta el utfrågade om varför o när o hur ja du vet... ja pallar inte känna press av andra.

de medför ju dock att man inte har ngn att prata med de om o vissa dgr kan de vara skitjobbigt... de blir ju lite hemlighetsmakeri o de är pest... men ja vågar inte säga ngt för tänk oja blir gravid o sen får ja missfall direkt fan så knäckande... då vill man inte alla andra ska veta för då frågar de bara en massa o de orkar man nog inte i den situationen tror ja.. du borde veta hur jobbigt de känns.. bläää

men kaaan inte dagarna bara flyta på såja får veta o ja ska börja om på ny kula el inte.

suck tiden går sååå långsamt!
BildBild

Bild
Användarvisningsbild
Oxygen
Alltid online

Inläggav MalinM » 12 nov 2009, 20:24

Jo jag fattar precis hur du känner, många vet i för säg att vi försöker, men inte alla. är också jobbigt när alla frågar "hur går det? har ni inte blivit gravida än?" osv. det tar hårt, men man vet ju att dom absolut inte menar något illa när dom frågar!
vi hann ju som tur var inte berätta för nån att jag var gravid (förutom minbebis tjejerna) innan jag fick mitt missfall, så jag slapp ju alla frågor och sådär. tror inte jag hade orkat med att nära och kära beklagat sig och så...
men alla är ju olika.
vi ska försöka att vänta med att berätta tills v12 när vi väl blir med barn, men det kommer bli fruktansvärt svårt att hålla sig. haha det kanske slinker ut när man inte tänker sig för. :wink:
MalinM
Alltid online

Inläggav Oxygen » 13 nov 2009, 17:29

jo de är väl de ja är rädd för.. man orkar inte i det skedet stå o förklara en massa.

ja har heller ingen tanke på att säga ngt före 12 veckors gränsen. ja vill vara på den lite säkrare sidan innan ja vågar gå ut med de...

idag är min bim skulle ja tro. men ingen mens dock en konstigt känsla i magen. har känt av detvå tre ggr som att de sticker till lite men inte egtnliegns om när ja ska ha mens. men ja antar att den är på väg oavsett jag vill de eller inte.

dock hade ja ändå inte räknat med att lyckas nu el första gången ens.. el ja första gången med äl dvs... är ju andra pergokuren...

jaha ja... frågan är hur länge ja ska gå innan ja faktiskt testar om nu inte mensen kommer. självklart undrar jag men samtidigt känns de inte som att ja är redo att testa utan vill veta varför de ngn gång stuckit till i magen. nu känner jag inget alls så. hm

aja. ändå är ja så nojig att tolka en sticka helt fel... haha.

ja tänkte ja kan ju fråga de nu också om ni vet.
om man får ett extremt svagt streck då o sen ngn dag senare så blir de ljusare? kan de ske? du skrev ju ngt malin om att de va ljust när du testade positivt men borta sen eftersom du fick mf el närmare mf dvs...

de känns så konstigt att stickor ska funka som raka motsatsen till äl stickor. ja vill ha de till att även gravtest måste visa åtm någorlunda starkt andrastreck för att de ska vara giltigt.

finns de förresten ngt i kroppen som kan ge falska utslag om att man är gravid? om ngt sånt skulle inträffa dvs? sånt kan ju alltid hända faktiskt.. vet ni ngt spec?
BildBild

Bild
Användarvisningsbild
Oxygen
Alltid online

Inläggav MalinM » 13 nov 2009, 18:05

testa sen lägg in bilder så tolkar vi det tsm haha *nyfiken*
MalinM
Alltid online

Inläggav Oxygen » 13 nov 2009, 18:43

oki ja de ska ja göra =)
OM de blir så att jag får testa dvs.. ja vet hur man lägger in bilder i bildgalleriet men inte här i sina inlägg
BildBild

Bild
Användarvisningsbild
Oxygen
Alltid online

Inläggav berggren » 09 okt 2014, 19:46

Vad tror ni om detta? Jätte tacksam för svar!
Bilagor
10718971_10152772257313896_1452601724_n.jpg
Vad tror ni om detta? Jätte tacksam för svar!
(54.74 KiB) Nerladdad 21 gånger
berggren
Nykomling

FöregåendeNästa

Återgå till Svårt att bli med barn
Annons: