Halloooj!!

Välkommen till Minbebis, skriv en kort presentation om dig själv för att komma igång här i Nykomling!

Halloooj!!

Inläggav mamawannabe » 29 maj 2014, 12:14

Namn: Vill vara anonym för att slippa frågor från utomstående om hur det går med bebisbakande. Det skulle bara stressa mig, många i våra familjer och våra vänner tjatar redan på att vi ska skaffa barn sedan några år tillbaka (även om det är gulligt så blir det irriterande i längden). Nu har dem lugnat ner sig dock och jag vill att det förblir så :)
Ålder: 28 och min man är 35
Bor: Stockholm
Familj: Min älskade man, nu hoppas vi att vi kan bli fler.
Intressen: Resa, mat, musik, stand-up, djur, bostäder, ekonomi (haha tycker faktiskt sånt är intressant på riktigt)
Gör om dagarna: Arkitekt
Övrigt: Har länge velat att vi ska skaffa barn. Blev bebissugen tidigt. Det har varit mycket upp och ner men under åren har vi blivit riktigt stabila och vuxit som par. Vi har hunnit göra så mycket tillsammans och verkligen upptäckt världen (vi har rest utomlands minst två gånger om året och aldrig åkt till samma ställe). Han och jag har verkligen vuxit ihop och blivit allt för varandra. Ekonomiskt sätt har vi också skapat en bra grund till att bli föräldrar. Så jag är väldigt glad över att han låtit mig vänta till nu! Visste egentligen hela tiden att detta var det bästa men det var lite jobbigt att i ovisshet vänta till maken blev redo. Men nu är han och jag mer redo än någonsin :D
Bild
mamawannabe
Alltid online

Återgå till Nykomling