av Vitlilja » 01 mar 2012, 22:07
Jag accepterar ditt inlägg, men du måste förstå att det är ett känsligt ämne, och eftersom detta är ett öppet forum så måste man vara beredd på att det kan komma inlägg som inte har med själva frågan att göra.
Jag har inte sagt att du inte får/kan/ska göra det, jag säger bara att det kan vara svårt att hitta ställen som gör det då det inte anses vara etiskt rätt i detta land.
Och nej, du behöver inte gå någon annanstans men då får du acceptera att folk har åsikter och kommer skriva dessa oavsett om du ber om det eller inte. Precis som när folk mer om tips för att sluta röka när de är gravida..... inte fan får de bara tips utan MÅNGA inlägg blir istället moralpredikan.
Dessutom kan du sluta upprepa att du inte bryr dig om andras åsikter, jag var mera nyfiken på varför för jag själv har svårt att förstå varför. Ett bra och ärligt svar skulle ju bara ganska trevligt så jag kanske kan bilda mig en ny uppfattning om saken. Du behöver inte vara så otrevlig för att man vill veta varför.... första steget mot att kunna acceptera något är att först kunna förstå det.
Och jag förstår inte varför du ska ta dig tid att fylla ditt inlägg med vad andra tycker.... det gör de nog bra själva så det slipper du.
Men för att komma tillbaka till ämnet, som Beca sa, Googla efter salonger som tar hål, sen får du nog ringa och fråga om åldersgränser och liknande.
Alina född 20/1-11 <3