Riccardo127 Måste bara kommentera!! Tycker du ska göra det som du vill vafan det är ditt barn eller hur.
Och ni andra palla vara ni seriöst!! Visst öppet forum men fan håll er till frågan i inlägget ifrån början. Jag har sett så många svenska barn med hål i öronen så shut the f up! Jobbar på dagis så jag vet. Vadå inte etiskt rätt vad fan vet du
Vitlilja om vad som anses och inte anses vara rätt. Det är mycket skit i detta land som inte är etiskt rätt för fan ge dig och ni som mothugger!!. Är det rätt att ge flera års fängelse för pengabidrägeri, men när flera stackars unga tjejer blir våldtagna om och om igen så ger man fanskapen som gjort detta så jävla lågt straff oftast?? Vad är det för jävla regering och skit vi har i detta land då mesar till poliser som tror sig som fan . Jag kan fortsätta.
Å ja det är fint med hål i öronen på en bebis varför inte. Har sett på flera video klipp på youtube där små barn och bebisar tagit hål i öronen utan problem. Visst de kanske gnäller någon sek men sen går det över. Jag själv skrek mig till sömns när jag tog hål i mina öron och då var jag 7 tydligen.
När bebisen får spruta då?? Det svider mer kan jag lova som de flesta skriker av smärta och panik. En massa medicin som ska fara runt i kroppen så bebisen kanske får en bieffekt och blir sjuk en kort period eller får värsta utslaget där sprutan togs. Då är det helt plötsligt värt med en kort tids smärta. Snälla människor tänk lite. Tänk på de som röker när de är gravida det är jag emot men vad ska man göra är man dum så är man. Och rökning skadar verkligen barnet.
Jag själv har funderat på att ta hål i min bebis öronen sen när den blir några månader men vi får se har inte bestämt mig. Och jag gör det för att det är fint punkt!! Lite egoistisk får man vara ibland. Och hål i öronen är inte så farligt.
Nu höll inte jag mig till frågan men var tvungen att lägga mig i. Orka vafan!!!