hej tjejen!
för många år sen så var jag tillsammans med en kille som lyckades göra mig med barn samtidigt som han gjorde en annan tjej gravid oxå..
jag tog bort mitt barn då men hon behöll sin flicka.
Han har nog fortfarande inte träffat sin dotter idag och detta måste vara ca 8-9 år sen.
hon var väldigt sviken och chockad över hans sett mot henne och jag dumpade hans arsle.
Tyvärr kunde hon och jag aldrig prata ut om det men jag hoppas livet inte varit för svårt för henne och hennes dotter- jag har allt förtroende i världen för att hon gett sitt barn allt hon kan och oxå träffat nån som kan vara en bra fader till hennes lilla skatt..
precis som du kommer att göra!!
Du behöver inte honom till att vara delaktig och ta sitt ansvar för du kan hitta nån som förtjänar din lilla familj bättre för det gör inte han..
men precis som systerJane skriver så ska ditt barn inte bli förnekat av omvärlden och kanske finns det kärleksfulla farföräldrar som vill vara delaktiga i sinom tid när den värsta cocken lagt sig..
men du kanske måste stålsätta dig och vänta på att få kriga lite till alla runt omkring inser att du inte vill utnyttja deras välvilja och bara ute efter att förstöra.
du måste besluta om du vill att han ska skriva på papper som fader till barnet och ha allt juridiskt eller om du vill släppa honom och låta någon annan ta hans plats..
det beslutet kan ingen annan än du ta tyvärr och bara du kan känna vad som är rätt för stunden.
lycka till!! och ge dom ditt bästa