Har jag blivit galen?!

Planera ditt bröllop, här finns fler bröllopssugna!

Har jag blivit galen?!

Inläggav hoppetossen » 02 jul 2012, 20:54

Jag har alltid sagt att jag inte vill gifta mig. Har inte haft nån egentlig anledning, mer än att jag tror att många förhållanden går utför därefter.
Min sambo har velat gifta sig länge, men jag har alltid sagt nej.

I förrgår vaknade jag tidigt (hade en fluga i sovrummet som envisades med att surra i ansiktet på mig). Jag gick upp, tog en kopp te och tänkte att jag ska banne mig gifta mig innan förlossningen (i mars).
Jag satt och föreställde mig bröllopet, kollade upp hur allt går till vid borglig vigsel och pappersarbete som ska göras innan.

Jag berättade för sambon igår att jag ångrat mig angående giftermål och han blev såklart helt paff och undrade VARFÖR. Det kunde jag inte svara på, men idag har vi lämnat in anmälan om hindersprövning.

Har jag blivit helt från vettet av gravidhormonerna tror ni?!
BildBildBildBildBild

http://sannajylo.blogg.se

Bild

Bild
Användarvisningsbild
hoppetossen
Alltid online

Re: Har jag blivit galen?!

Inläggav Mysmonstret » 03 jul 2012, 14:18

Sålänge du känner att det är vad du vill så är det väl bara en rolig grej? :D Oavsett om det är gravhormonerna som spökar eller inte ;) Jag hade med viljat gifta mig innan jag skaffar barn, har ingen aning varför men bara tycker det ska vara så. Sen om det blir en borglig vigsel utan fest spelar ingen roll :P
Carl född 140321.
Användarvisningsbild
Mysmonstret
Alltid online

Bor: I hus
Status: Son född 140321

Re: Har jag blivit galen?!

Inläggav walstalinda » 03 jul 2012, 14:45

Jag ändrade mig sekunden efter att maken frågade om vi skulle gifta oss i trädgården om vi fick huset som vi budade på! (vi fick det och gifte oss midsommarafton förra året) Allt skedde i hemlighet och vi bjöd in de närmsta på "midsommarknytis" och avslöjade allt när vi stod framför alla tillsammans med vigselförrättaren. Stor hit!
Jag ångrar mig inte en sekund. <3 Ska bli mysigt att kalla oss en familj när bebis kommer, med samma efternam och hela köret. En enda enhet!
Bild
walstalinda
Alltid online

Återgå till Bröllop
Annons: