Hej, är är jag = )

Välkommen till Minbebis, skriv en kort presentation om dig själv för att komma igång här i Nykomling!

Hej, är är jag = )

Inläggav Victoria » 14 jun 2006, 12:29

Hej hopp!
Jag är en 20-årig tjej som just nu befinner mej i v.6, tyvärr vet jag inte om jag kommer behålla den lille bebisen...Min pojkvän sedan 3 år tilbaka vill nämligen inte alls bli pappa nu och mår dåligt pga att han inte riktigt vet vad jag kommer besluta mig för. Jag vill ju självklart behålla bebisen och har börjat smått planera inför framtiden, men vi får se vad som händer...Jag mår dåligt av att tänka på abort...

Annars är jag en pigg och glad tjej som älskar att styrketräna och motionera, vilket jag tyvärr inte orkar av så mycket nu :roll: , men jag försöker ändå att hålla igång så mycket jag orkar.
Jag älskar musik och jag älskar att sjunga och älskar djur, speciellt hundar :)
Användarvisningsbild
Victoria
Stammis

Inläggav Maria » 14 jun 2006, 12:48

Hej och välkomen hit! Synd att din pojkvän inte vill bli pappa, men han kanske hinner ångra sig, när chocken har lagt sig?
Jag är också 20, och få en bebis nu (3 mån sen) är det BÄSTA som har hänt mej!
Jonathan 060315
http://www.emen.blogg.se
Maria
Alltid online

Inläggav Jeanette » 14 jun 2006, 15:38

Hej o välkommen!! Jag väntar nu mitt andra barn! Men jag har vart gravid tre gånger. Jag har varit i din situation, jag var i vecka 11 då jag gjorde abort för att inte killen ville bli pappa! Och jag ville ha en hel familj till mina barn och inte bli ensamstående från början så det va mitt beslut!
Jeanette
Stammis

Inläggav WildasMamma » 14 jun 2006, 17:45

Hej och välkommen..Jag har haft en del kompisar som deras pojkvänner inte velat bli pappor när dom blivit gravida..men dom har bestämt sig för att behålla barnet..o nu är de killarna jätte engagerade i barnen..dom ändrade sig typ när barnet hade fötts/slutet av deras graviditet..fast dom är nu inte tillsammans med killarna längre.

Lycka till och hoppas du tänker igenom detta och kommer fram till de beslut som är bäst för dig/er..
Wilda 060509, Wanna 090703
WildasMamma
Alltid online

Återgå till Nykomling