Hej mitt namn är Nina

Välkommen till Minbebis, skriv en kort presentation om dig själv för att komma igång här i Nykomling!

Hej mitt namn är Nina

Inläggav ninsven90 » 05 mar 2020, 14:07

Mitt namn är Nina Svensson och bor utanför Norrköping i Sverige. Jag valde som 18-åring efter studenten att ta ett år för mig själv för att vara på resande fot i världen. År efter år sparade jag pengarna från jobbet som kassa expedient i en mataffär, så att jag kunde ta ut och resa. Turen gick till populära ställen i USA, Kanada och Europa. Jag drömmer fortfarande om att uppleva både Asien och Australien.

Som ni förstår är resande det jag gillar mest, jag älskar att upptäcka och besöka nya platser - speciellt annorlunda omgivningar. Efter min paus började jag arbeta som expedient på en resebyrå, vilket passade mig som handen i handsken. Idag är jag 30 år och arbetar där fortfarande, men idag har jag dessutom en egen liten familj med min man och en 1-åring därhemma.

Vi bor fortfarande i lägenhet, men har såklart fått husdrömmar. Vi älskar naturen och hos oss är det populärt att göra små turer i skogen, till havet, stranden eller andra naturrika platser. Min favoritsyssla är att plocka blåbär tillsammans med familjen på hösten. Jag och min man har också tidigare buggat, eftersom vi båda uppskattar att röra på oss i dansen, men på grund av vårt barn har vi fått lägga det på hyllan just nu. När det är dags för förskola kanske vi startar igen. Vi tycker också om att spendera tid tillsammans med våra vänner.
ninsven90
Nykomling

Status: Gift

Återgå till Nykomling