hade min ÄL för ca en vecka sedan, och igår eftermiddags så började jag få mollande värk i magen som framåt kvällen blev riktigt jobbig, nästan så det sökte mig i mellan åt ( extrem mensvärk) Fick sitta lite framåtböjd i mellan åt för det kändes lite bättre då. Hade även huvudvärk på kvällen och tog en värktablett innan jag skulle sova, då släppte både huvudvärk och de onda i magen en del.. Idag så känns det mycket bättre! Kan känna lite stramande i magen i mellan åt men nästan inget mot igår...
Hej! Är rätt säker på att jag hade ÄL för en vecka sedan, igår var jag rätt säker på att jag inte var gravid för kände ingenting, men idag känner jag lätt värk längst ner i magen. Brukar aldrig ha mensvärk så undrar vad detta kan vara... Ca: 1 vecka till BiM - bara att hålla i sig! Hur har det gått för dig?
Hade som sagt riktig molande värk en vecka efter ÄL, Vilket visat sig vara ett litet mirakel i magen Har i efterhand fått veta att man kan få detta då ägget fäster i livmoderväggen.
Håller tummarna för att det är samma som du känner
Såg denna tråd då jag läste på Google Hade mensvärk igår, men hoppas att det blir ett mirak istället för att få mens! BIM den 22:à, men eftersom jag hade mensvärk igår (ÄL) som jag skulle haft den 8:e så får jag nog dra på min BIM dag ett par dagar!
Blogg: bebisimagen.blogg.se
♡Son född 2013
14/9-14 Uttag av spiral för att bli fler i familjen.
Vad roligt att ni fick plus efter värken,har setat på google för att försöka se om det finns någon mening med den här värken jag har längst ner i magen,haft den sedan igår, den är ganska konstant, men var mer i natt. sitter på samma ställe och känns ungefär som mens värk men ändå inte,